Tillbakablick på 2014 - Januari


 
Vi börjar året 2014 med att avsluta det gamla året 2013 med en Nyårsfest. 
Jag kommer nu att lägga upp varje månad i 12 dagar. Annars blir inlägget sååå långt =)
 
 
 
 

Cassador va inte rolig, han gick inte att rida nere på stranden, eller det gick ju,
men ni ser själva hur bilderna blev.
 
 
 
 
Corvette fick åka iväg till en tjej på foder i Januari
 
 
 
 
 
 
 
Vi trimmade flitigt
 
 
 
 
 
 
Cassador fick dra ut en vargtand, som förmodligen va ett av våra problem i ridningen.
 
 
 
 
 
Körde fast med bil och släp i brant liten backe så jag fick vända på hela ekipaget. Som tur va hade jag med mig en kompis som kunde hålla en mycket snäll och smidig Cassador, samt att det kom några och hjälpte mig.
 
 
 
 
Det gick nästan alltid bra att träna hemma hos Amanda, våra problem dök mest upp när jag red på tävling och hemma i ridhuset.
 
 
 
 
Cassador tappade oerhört mycket i vikt denna vinter och det har vi fått kämpa med hela 2014. Men energi som få hade han.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer en av mina favoritövningar som jag har använt mig av många gånger. Ni kan gå in och läsa inlägget HÄR
 
 
 
Även om vi hade våra jobbiga stunder så försökte jag alltid se ljuset i tunneln och njuta av varje minut som det gick bra för oss.
 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2015-01-03 - 21:08:50

Men Gud är det ett helt år sen Corvette flyttade?! Det känns inte som att det var så längesen :P

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: