Omgiven av kärlek


 
 
Det här var absolut en av de bästa helgerna på väldigt länge! Känner att jag toppar de hela tiden men det är inte så svårt när man är omgiven av underbara vänner och en magisk häst. Igår sken jag lika starkt som solen efter en grym runda och den där efterlängtade känslan som jag alltid jobbar på att få till. Kvällen spenderades med vänner och vi slog bokstavligt klackarna i taket ute på dansgolvet. Väldigt längesen jag va ute och vi ville inte gå hem. Idag gav jag Cassador en mycket välförtjänt vila, skulle egentligen åkt iväg och fotat men kände att det blev för mycket innan dopet samt att jag inte vill riskera att få böter då man inte får rida denna tiden på den stranden som vi ville till.
Efter lunch åkte jag på ett helt underbart och vackert dop som hölls ute i mina vänners trädgård. Jag har även fått förtroendet att bli Havannas fadder, världens sötaste solstråle är denna lilla tjej. Jag ska verkligen leva upp till min roll som fadder, precis som jag gjort till mitt brorsbarn ❤ 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: