Inlägg nr 2


 
 
Åh som jag har längtat att gå in här och skriva, tyvärr har jag inte haft någon tid och nu ska jag ju sova då klockan ringer tiiidigt i morgon :) Men va gör det med lite mindre sömn?! Idag har jag motionerat Sas och Cassador lite lätt i skogen och jag fick sällskap båda rundorna. Hästarna skötte sig strålande och va verkligen glada att få komma ut i skogen. Sen har jag varit iväg och köpt blommor till tävlingen. Hua vad mycket blommor man få konka på men jisses vad fint det kommer bli. Kommer lägga upp bilder i morgon på arrangemangen, tävlingsplatsen m.m. Mycket nytt har hänt på anläggningen och det kommer bli en fullspäckad helg med en massa roligheter. Det är nästan fullt fredag och lördag, väldigt roligt för klubben som har lagt ner många timmar för att få det fint och något som ryttarna gillar. 
 
I morgon ska jag fixa i ordning blommorna på morgonen. Sen vidare till stallet där en mr Cassadorska trimmas igenom ordentligt så han är redo för sitt test på lördag. Hoppas han sköter sig ;) Någon som kan lista ut vad som ska hända?!? 
 
Nu ska jag krypa ner ordentligt och kalla på John Blund ;) Hoppas ni sover gott. Tack för era gulliga kommentarer ❤ ska svara på dem i morgon!! 
 
 
 
Cassador gillar sina nya grannar 😘 nu kan han aldrig bli rädd för dem när man rider förbi (tror jag det).
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: