Fredagen klar


 
 
Klockan ringde 06.30 i morse och nu ligger jag äntligen och ska somna.. 20h senare! Idag har det varit mycket fix i stallet med blommor och jag har även suttit i domartornet och hjälpt till. Tog en paus på morgonen och trimmade Cassador en sväng. Tillbaka igen innan jag skulle åka till jobbet. I morgon blir det lite lugnare, tänkte sova en stund el gå upp när jag vaknar men ingen klocka kommer jag sätta på ringning. Sen blir det tävlingsplatsen nästan hela dagen men bara en liten avstickare för att se om Cassador kan sköta sig 😊 På kvällen blir det ryttarmiddag och lite musik. Tur man bor nära så bara att gå hem sen när man är trött. Vi hörs mer i morgon, då blir det lite roliga bilder och kanske en film också?! 
 
 
Nyputsade hinder och massa fina blommor.
 


Postat av: Sofie
2015-09-27 - 08:20:59

Vilken härlig header! :D

Svar: Tusen tack <3 Men snart kommer det en ny och säkert ännu läckrare ;-)
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: