Ryttarvärlden


 

Tänk så många fantastiska människor man möter på tävlingsplatsen, nya som gamla ansikten. Jag blir varm inombords när jag tänker på dagen. Man möts av leenden, fina kommentarer, positivitet, hjälpsamhet, ja en helt fantastisk ryttarvärld. Vi alla är där av en anledning och det är våra älskade hästar. Jag upplever att denna atmosfär blir bättre och bättre på att ta hand om varandra. Stötta när det är svårt och ge beröm när det går bra. Vill vi inte alla ha det så?? Ge bort lite kärlek och värme ❤ och jag lovar att du får något tillbaka. Det fick jag idag! Nu ska jag krypa ner och somna med ett stort leende på läpparna. Some love hurts but true love from people who really loves you is worth anything in this world! ❤
 
 


Postat av: Charlotte
2015-11-09 - 06:56:44

Så härligt när alla bara kan vara trevliga mot varandra! Vilken underbar miljö det skulle vara om alla tänkte på hur dom beter sig! 😊❤️

Svar: Det kan bli det om vi alla hjälper till :) tänk va mycket starkare och roligare denna sport hade varit.
Ica

URL: http://charlottewahlgren.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: