Feeling strong


 
 
 
Idag är det onsdag, förra onsdagen var jag kär, lycklig och hade pojkvän, denna onsdagen står jag utan men trots allt som hänt känner jag mig stark. Mycket är tack vare era gulliga kommentarer och mina fantastiska vänner och familj som finns där <3 En syster som hållt mig sällskap och även en annan vän som är ledig på dagarna, för de vill inte att jag ska vara själv. De tjatar på mig att jag måste äta, att jag måste ut i friska luften m.m. Allt handla om att komma tillbaka till den gamla vardagen och börja leva igen, vilket ibland kan ta tid och det där leendet som jag älskar att ta fram låg verkligen på botten i morse. Ja det var väldigt tufft i stallet, kunde inte rida med mycket glädje alls, tankarna fanns någon helt annanstans... trots det så va Cassador superfin <3
 
Sen åkte man till jobbet, efter en powernap på 2 timmar då jag inte riktigt kan sova hela natten, så kände jag mig relativt pigg. Väl på jobbet så kändes det som att alla visste, även om de absolut inte gör det så var alla så trevliga och uppmuntrande. Jag har en killkompis på jobbet som jag brukar prata med och han har erfarenhet som heter duga när det kommer till relationer, han fick mig att tänka på ett helt annat perspektiv. Älskar att prata med killar när det handlar om killar, de säger helt andra saker än vad vi tjejer kommer fram till, då de vet hur en kille tänker. Inte alltid de säger de man vill höra men med glimten i ögat och mycket humor i det. Under kvällen sen behövde jag inte direkt kämpa med att börja skratta, hittade två killkompisar som retades med varandra och gick bananas med bla brottning, även vid två olika tillfällen. Helt galna, något som man egentligen bara brukar se i mindre skala. Vi är ganska duktiga på att retas och skoja med varandra, något jag tror man måste för att jobbet ska bli roligt och för att man ska trivas. Stänga igen dörrar och hålla igen, gömma saker, massa skämt och historier, stänga av truckar, flytta på saker....m.m. Efter några timmar på jobbet kändes det som jag hade genomgått en magisk terapi för jag kände mig som vanligt igen. Jag kunde dra ett skämt, retas och även skratta, det va en helt underbar känsla.
 
Då jag egentligen hade andra planer i helgen som sprack med allt som hänt så har jag bokat in hopptävling på lördag för att liva upp stämningen. Jag får inte bara sitta hemma och göra nada, det är då man tänker och grubblar. Måste blicka framåt och njuta av det roliga som fortfarande finns kvar <3 På söndag kommer jag även att åka upp till Jönköping för att hälsa på Vilma och Corvette som ska tävla där, det blir som ett möte på halva vägen och jag kan bara inte strunta i detta. Jag har saknat henne så och det ska bli så roligt att få se de tävla live och pussa på den där goaste gråa mulen <3 
 
Nej nu ska jag krypa ner, massa på schemat i morgon, i like :) Morgonjogging, rida (hoppa) och Cassador ska skos. Sen blir det lång powernap igen och någon god lunch får det bli. Sov gott alla mina läsare <3 
 
 
 
 
Saknar att vara blond..
 
 


Postat av: Charlotte
2015-11-05 - 10:27:15

Galet fin bild på er! 😍😍👌🏻

Svar: Tack fina du ❤
Ica

URL: http://charlottewahlgren.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: