Underbar onsdag


 
Ja vilken underbar dag!! Solen skiner, inte ett moln på himlen när jag åkte till stallet i morse. Man blir ju bara glad och full med energi i detta väder, låg även ute och solade på lunchen, så nu tittar fräknarna verkligen fram :) Idag red vi ner till utebanan, trimmade ett lagom hårt pass då Cassador ska behandlas av en equieterapeut vid 17, därmed lugn dag i morgon. Jag åker till jobbet innan 16 som alla dagar så kunde inte vara med idag men ska ringa sen på lunchen på jobbet. Ger er uppdatering om hur det gick ikväll el i morgon :)
 
Annars så har jag varit ute och gått en lång runda, sen sprang jag några km, kändes dock väldigt tungt. Är ingen förmiddagslöpare :) Springer som bäst på kvällen! Det går bra med min nyttiga mat, idag blev det spenatsoppa med tre löskokta ägg till lunch. Sååå gott!! Om det inte blåser så mycket i morgon åker inlinesen på :D 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: