Stolt över er <3


 
 
 
Idag vill jag hylla och gratulera fantastiska och grymma ryttare som jag är otroligt stolt över!! Ni kämpar i ur och skur med både hårda motgångar och nya mål i sikte, ni är så värda detta!! Jag hade aldrig lärt känna er om jag inte hade gett mig in i denna fantastiska hästvärld och det är jag väldigt glad att jag gjorde. Denna söndag är er dag och fy tusan va grymma ni är, blågult i toppen och ett stort MEGAGRATTIS!!!! <3
 
 
Hoppas det var OK att jag lånade era bilder :)
 
 
 
Fina och underbara människa, jag blev alldeles till mig av lycka när jag fick se bilden idag. Du har fått gå igenom trauma som ingen ska behöva gå igenom. Du om någon är värd detta till tusen och jag är så glad!! Du kämpar varje dag med din dröm och idag var det verkligen din tur <3 Stort grattis till två segrar!!
 
 
 
 
Vi känner inte varandra så väl men vi sågs på GHS och jag blev så glad när du kom fram och sa "hej". Vi följer varandra på instagram, ja det där nätet är ju inte så dumt ibland, och vi stöttar varandra. Du rider helt makalöst bra och du är verkligen ett med din grymma Ponny. Seger idag för er i MSVB och jag kan bara säg STORT GRATTIS och du är absolut värd det!! Jag lovar att vi kommer att få se mer av dig i framtiden och när du ska upp på storhäst kommer du bli farlig <3
 
Foto:Lexi Mudifaj
 
 
Här har vi den absolut grymmaste tjejen i att plocka hem blågult efter blågult och rosett efter rosett, men vet ni vad, hon är värd varenda liten slant och alla rosetter i världen!! Fina och underbara vän.. Vi har lärt känna varandra genom bloggarna och för 1,5 år sedan öppnade hon upp sin dörr och boxdörr till mig och Cassador, utan att vi hade träffats live tidigare. En helt underbar tjej som har ett stort hjärta och är ett grymt team med sina hästar!! MEGASTORT GRATTIS till segrarna i helgen!!!! <3
 
 
 
 
Denna tjej är en vän till mig som jag kommit väldigt nära på kort tid. Vi har inte ens känt varandra i ett år men trots detta så kan vi vara oss själva när vi ses. Vi pratar till och med i telefon när jag är ute och springer, senast ikväll stöttade hon mig genom 6 km <3 Finns inget bättre än girltalk och löpning, lovar ;) Denna grymma tjej har inte vunnit några rosetter idag men hon har plockat hem tillräckligt för att direktkvalificera sig till Falsterbo. Jag är otroligt solt över detta och jag lovar att jag kommer sitta bänkad både lördag och söndag och heja fram er till finalen!!! <3 WEEII!!!
 
 
 
 
 
Jag har inte kommit så långt som ni än men jag ska kämpa mig fram och en vacker dag kommer jag att vara värd den där glågula rosetten (hoppas jag:)!!
 
 
 
 


Postat av: Sara Ekman
2015-06-01 - 08:52:04

Fina Erica, vad glad jag blev av att läsa detta!!! :D <3 KRAM

URL: http://aamaziing.se


Postat av: Sabina
2015-06-01 - 14:15:47

Jag blir så rörd <3 Tack snälla underbara du. Glöm aldrig ge dig själv en klapp på axeln över att du aldrig ger upp. Bästa du <3

URL: http://biinasdagar.horseworld.se


Postat av: Caroline
2015-06-01 - 20:54:49

Världens bästa Erica 1000 tack för dem fina orden❤️ Nästa år är jag nere i Falsterbo och hejar på dig och cassador 👏😍 kramar bästa du


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: