Megastolt


 
 
Idag åkte jag och Cassador tidigt hemhem till Gislaved. Väl framme fick prinsen gå en promenad med pappa och jag hoppade in på banan och hjälpte till. Idag var det ponnytävling så ingen start för oss, men efter promenaden fick Cassador stå i en utebox. Han va själv men hade full koll på sin omgivning, han kunde se både ponnys på framridningen och på parkeringen. Han va så duktig, kollade till honom då och då. Varje gång jag kom så gnäggade han efter mig, åh jag blev så varm i hjärtat.
 
När vi var färdiga med tävlingarna och jag hjälpte till en stund att fixa banan inför första starten i morgon. Så var det dags för ett trimpass för Cassador. Vi fick sällskap av en tjej och hennes ponny, vi skrittade en stund i skogen sen trimmade vi på banan. Jag säger bara WOW, han är bara för bra för att vara sann ibland. Tänk er att ni är på en främmande plats och ska bara rida igenom hästen dagen innan. Jag trimmar de mesta och han sätter allt, han väntar och lyssnar in i det sista på mina hjälper. Så sjukt fin och nästan perfekt, min fina lilla dressyr-hopphäst. Nu är vi verkligen redo för morgondagen!!! Jag ska göra mitt bästa och lite till, tänka på det jag lärt mig och även ta lärdom av mina misstag de andra tävlingarna. Vi kan bara bli bättre hela tiden, så länge vi är ett team och kämpar tillsammans!! Vi ska gå in på banan och släppa all press, det är bara du och jag min prins och vi ska ha skitroligt!!!! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: