Helgen är här!


 
 
Äntligen lite fint väder, synd bara att jag inte hann eller orkade njuta av det på hästryggen. Blev nämligen övertid på jobbet och jag stämplade ut 04.15.. Ångesten var på topp när man åkte hem till sängen medans andra åkte till sitt jobb och solen gick upp. När jag vaknade efter 10.30 så var det dags att fixa balfrissa på en tjej, vi skulle bara göra ett test inför nästa veckas bal. Blev inte klar fören vid 12.30, sedan skulle man laga mat.. Jag satt ute och åt lunch så fick njuta lite av försmak på sommaren. Synd bara att det ska regna i morgon när man ska rida ut och enda dagen ledig. Hoppas vädret ändrar sig :) Som ni märkte så hinner jag inte med Cassador idag, då är det extra skönt att han går ute och "klarar" sig själv. Hade nog stressat ihjäl om jag hade behövt åka dit tidigt med.. Ha en underbar helg så hörs vi!! <3
 
Lite nytt på bloggen snart :)
 
 
Så här såg det ut när jag åkte hem, helt galet! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: