.......


 
 
Hela dagen idag har jag funderat på vad jag vill skriva om i ett personligt inlägg. Ni vill ju veta lite mer vad som händer i mitt huvud men idag har det varit ilska, besvikelse och ledsna tankar. Efter idag hade jag säkert kunnat skriva en mindre bok om allt som dykt upp i mina tankar. Världen jag lever i gör mig ledsen, människor spelar sina spel och snart vet jag inte vart jag ska sätta ner mina fötter. Ena stunden ens vän andra stunden pratas det illa bakom ryggen. Folk i alla slag har svårt att njuta av andras framgångar och har svårt att unna en lite vardagslyx. Svartsjukan sprider sig som pesten och tyvärr kommer det aldrig finnas ett botemedel. Inte för att jag har någon vidare framgång men när man knyter kontakter och samarbeten helt på egen hand så sticker det i andras ögon. Varför skulle inte jag vara värd lite lyx i vardagen, det är vi väl alla?! Jag har slitit i flera år för att försöka komma någonstans med mina alldeles egna pengar. Min dröm har alltid varit att få köpa mig min första egna häst, tyvärr får jag väl säga, gick jag och köpte mig två drömmar. Jag ska ärligt säga att jag gjort två dumma val i livet, två helt olika som sedan lett till att jag inte hade råd att ha kvar Corvette, just nu. Åh min fina lilla fluffCorvis, jag saknar henne så mycket, hon och jag har verkligen gått igenom allt tillsammans. Hon är min allra första dröm och även om många säkert tycker jag är dum som inte säljer en så kan jag bara inte sälja henne. Önskade att jag kunde spola tillbaka tiden och göra vissa val annorlunda, tyvärr tror jag inte att Cassador hade varit i mina ägo då om jag hade tänkt till lite. Jag drömmer om framtiden och en dag kanske mina drömmar går i uppfyllelse, med mina två trollungar till hästar vid min sida. 
 
 
 
 


Postat av: Marie
2015-05-30 - 17:21:00

Du är värd precis allt så som du kämpar!! <3

Postat av: ebba
2015-05-30 - 22:27:59

Är du nöjd med vart Corvette är nu? De verkar passa med bra med varandra men det gjorde ju ni också såklart, <3

Svar: Oh ja, hon kunde inte kommit till en bättre fodervärd!!! Vi har kontakt flera dagar i veckan, hon uppdaterar om allt, skickar bilder och massa om Corvette. Det känns otroligt bra!! <3
Ica

Postat av: Erika Pettersson
2015-06-04 - 08:01:30

Jag vet att det inte är lätt, men försökt strunta i dom avundsjuka människorna du har något dom vill ha dom vill nog vara som du och i stället beter de sig som skit i stället för o tänka åh härligt att hon lyckas.

Hoppas du en dag har råd o ha båda hästarna hemma :)
Och kan satsa på båda två för dom är ju fina på olika sätt, men vem vet vad framtiden utvisar ? :)

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: