Behandling igår


 
 
Igår var min equieterapeut och behandlade Cassador, ringde och stämde av när jag hade lunch. Det första hon säger är, "Vilket mysigt och trevligt ställe du flyttat till", det andra var, "Han är jättefin Erica". Hon gick igenom med nålar, laser och massage. Lite spänningar på samma ställe som förra gången men nu fick jag ett fint papper som jag kan gå efter. Jag har använt mig av dr schaettes balsam liniment men det ska tydligen vara karens på den från i år. Just nu använder jag Arnika, funkar bra tycker jag, men jag undrar om ni har någon dunderliniment som ni kan tipsa om?? Som har noll i karens :) 
 
 
 
 
 
Cassador fick jogga på lina i grimma idag, 5 minuter trav i varje varv. I morgon trappar vi upp trimningen igen inför tävling på söndag. När jag kom hem idag förberedde jag lunchen som jag skulle laga, tog mig sedan ut och sprang en runda på 5,5 km. Väl hemma så kokade jag upp en riktigt nyttig och smarrig vitkålssoppa med köttfärs i. Skulle egentligen skippat köttfärsen men då vi har mycket på jobbet så behöver jag lite extra protein. 
 
 


Postat av: Erika Pettersson
2015-05-08 - 11:29:52

Skönt att han var fin i kroppen :)

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: