Bättre men inte där än


 
 
Igår var en skitdag, idag var det lite bättre men räckte inte ända fram. Känslan finns där varje gång vi ska in på banan, men en svår bana och svåra svängar gjorde det svårt för oss. En rolig sak hände ialf, det kom fram en mor och dotter som var superintresserade i att köpa Cassador när jag och Cassador stod inklämda mellan transporterna och deppade ihop. Visst kan man känna att det är hopplöst och man undrar om man ska sälja när det går som det går. Men jag skojade till och sa "visst, om ni har någon miljon, annars är han inte till salu", med glimten i ögat :)
Känner mig just nu som världens tråkigaste människa, trött, deppig och halvt bitter. Tur jag har mor och far här nu som kan ta hand om mig. Tackat nej till två förfrågningar om att gå ut, händer ju aldrig att jag bangar. Har absolut ingen matlust och det händer heller aldrig, är alltid hungrig och sugen på något. Men när det bästa i mitt liv inte funkar så dör jag lite, men nya tag till i morgon. Har anmält mig till 110cm och sen får jag se om jag hoppar 1.20. 
Deppa ihop lite nu och sedan reser jag mig igen (hoppas jag)!!
 
 
Failbild igår..
 
 


Postat av: Jessica
2015-05-02 - 20:31:06

Om någon vill köpa honom så se det som ett bra tecken att det du gör funkar.
Och det är ju ändå debut på gräsbana, alla blir ju lite extra taggade då, kanske smart att köra på 110 imorgon och backa lite, även om det tar emot lite.
Han har ju en kapacitet och talang som få har och det gäller bara att nöta tills du hittar dom där knapparna som gör att allt faller på plats.
Lycka till!

Svar: Tack fina du för de orden 😘 Jag har bestämt mig tillsammans med min tränare att jag endast hoppar 110 i morgon. Ny tävling nästa helg så helt onödigt att hoppa två klasser i morgon när det gått som det gått. :)
Ica

Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv
2015-05-03 - 12:35:23

Du är ju en bra bit på väg iallafall, inte konstigt att et inte är perfekt på en gång. De blir ju bättre och bättre, idag kommer det gå ännu bättre!

Svar: Du hade HELT RÄTT <3 <3 <3
Ica

URL: http://escapingreality.spotlife.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: