amazing feeling


 
 
Igår hade jag en helt fantastisk dag med inslag av dressyr och fotografering. Jag och Lexi åkte till stallet och fann en hemskt lerig häst och jag är verkligen pedant när det gäller att vara ren vid fotografering och tävling. Så det blev lite bad och det är ju inte Cassadors favorit ;-) Jag fixade massa fina dressyrknoppar, aldrig knoppat honom med så många och WOW va läcker. Jag hade tagit med mig en equipesadel och ett dressyrträns från equipe. Tränset är helt magiskt snyggt och det är Charlotte Dujardin som designat det. Hon tävlar sin vackra Valegro på det och Cassador blev ju döläcker i det också. Lexi la upp bilderna igår och jag blev helt tårögd så magiskt vackra och helt helt underbara bilder. Ni kan nog se vilken feeling jag hade i sadeln genom bilderna och OH my god den där sadeln.. Den va helt galet skön att sitta i och vilken ridning jag fick till. 
 
Vet ni vad, min prins he was really born to be a dressagehorse <3 Första gången någonsin Cassador fick i sig ett kandar, egentligen ville jag undvika det men jag ville fota med tränset. Försökte ta väck remmen till kandaret men det gick inte. När vi satte in allt skrammel i munnen så tog det inte många minuter innan han accepterade det. Slutade tugga och gapa och va bara nöjd. Även i ridningen va han helt helt outstanding, jag va nästan lite chockad för shit så fin. Det kändes en en gång som att jag satt på en dröm, min alldeles egna dröm som är fullt levande. Tyvärr hann vi inte filma då vi var lite tidspressade men jag lovar att det blir fler gånger. Shit, jag blev otroligt sugen på att starta en dressyrtävling nu igen och om inte ännu mer. Jag hade ju anmält mig till en i höstas och lovat er men då han fortfarande va spänd i galoppen så hade vi inte tyckt de va roligt. Men snart kanske, tror allt jag ska överaska er en dag ;)
 
 
Stolt ägare, stolt ryttare och stolt över att vara ett team med denna fantastiska och helt magiska häst. Han bara gör det som om han va född till detta med, vilket han ju egentligen är ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vill ge Lexi Mudifaj en stor varm kram och tusen tack för allt du ställer upp på. Du förser denna blogg med helt otroliga bilder, jag är så tacksam och stolt över att vara din vän. Du är en underbar människa och en GRYM fotograf!! Tack alla magiska bilder <3
 
 
 
 


Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv
2015-05-24 - 12:38:43

Så fina bilder, klart att du ska testa någon liten dressytävling någon gång bara för kul!

Svar: Tack goa du <3 Klart jag ska ;)
Ica

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: ɑ n n i k ɑ
2015-05-24 - 13:24:48

Fin häst!

Svar: Tack <3
Ica

URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Postat av: Robex Lundgren
2015-05-25 - 20:58:25

finna bilder

URL: http://ghgumman.blogg.se/


Postat av: Josefine
2015-05-25 - 21:12:44

Vackra bilder och fin häst :)

Svar: Tack fina du :)
Ica

URL: http://jossansdaily.blogg.se


Postat av: Mamsen
2015-05-26 - 16:54:37

Så fina bilder på er


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: