What a day..


 
 
Jag ringde en bekant som jobbar på klinik, frågade om han kunde kika på hästarna när han hade tid. Redan då hade han en liten aning om vad Cassador kunde ha men bara gissning. Han skulle åka till stallet när jag jobbade och sedan ringa mig. Satt verkligen och väntade på att det skulle ringa. När telefonen väl ringde och vad som kom ut i luren och in i mitt öra kändes väl sådär. Jag hade mina aningar redan innan vad båda hade men inget jag nämnt här el hade hoppats på. Han kan inte lova att det är så men hur som, är jag enormt tacksam att han kunde komma så snabbt och ge mig lite mer info med sin kunskap och ett mer vant öga vid skador. Han fixade sedan in hästarna på kliniken i morgon så ja,, mitt fredagsmys kommer spenderas på kliniken.
 
När jag la på telefonen var det som om någon hällde ett vattenfall med ångest över mig. Arg, ledsen, frustrerad och massa massa ångest. Varför åkte du bara inte in med dem direkt?! Jo visst, en häst inga problem men nu pratar vi om TVÅ icke fungerande hästar, mina två egna går och blir sjuka på EN och samma dag!! Kunde de inte haft en månads mellanrum?! Jag som tror på meningen med livet, vad var meningen med detta?! Corvette ska inte vara hos mig, tyvärr blev det väldigt oplanerat med allt och hon hamnade hos mig ändå. 
 
Det finns en god nyhet att berätta, jag pratade nämligen med tjejen som vill låna Corvette idag, berättade för henne hur det låg till. Hon hade även goda nyheter och det var en box som snart kommer bli ledig, det känns otroligt skönt för mig. Jag kan bara inte stå med två hästar med dyr hyra och allt, blir fullständigt strypt och nu skador på det...
 
 
Jag vill inte du som ska åka men det är det bästa för oss båda <3 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney -~♥
2015-03-06 - 09:46:22

Tycker det är jättebra att du väljer att ha kvar Cassador, han är så speciell och det hade kunnat gå så fel i någon annans händer <3

URL: http://neapocalypse.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: