Ja va ska man säga..


 
 
Jag är nu iväg på tredagarskurs utanför Borås, kommer att sova borta i två nätter. Inget jobb och inga hästar, saknar redan min andra halva, mina fina trollungar. Visst är det bra att vara ifrån vardagen lite, detta är egentligen något jag behövde. Träffa nya människor, samla lite energi och ja, ladda på nya krafter helt enkelt. Men hittills har det blivit värre :( Efter en mycket trevlig kväll med spel och god mat så sitter jag kvar i en hörna med tre killar. Vi pratar om allt och det är verkligen trevligt, men så börjar vi komma in på personligheter, status och vad vi fick för intryck av varandra början av dagen. De andra blev positivt överraskade vad vi sa om dem, men vad jag fick höra, hade jag inte räknat med... Stressad och ledsen på insidan, men jag döljer det med en helt annan fasad. Men hallå, syns det så tydligt?! Jag sitter med tre killar varav en känner av min energi starkt, tänk att dessa kan tala om för en hur man egentligen mår. Hatar att vara glad på utsidan och deppig på insidan... Så nu ska jag bokstavligt gräva ner mig i sängen och samla nya krafter till i morgon. Jag vill vara glad igen, glad på både insidan och utsidan =,(
 
Ni får gärna bomba mig med peppord, skulle behöva det <3
 
 
 
 
 PS: hästarna va helt magiska igår när jag red dem! Finns ett klipp på Youtube men kan inte lägga upp det på mobilen. Men klicka in på Icajoh så hittar ni. 
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2015-03-18 - 09:28:01

Du är våran glada pärla, massa styrkekramar💗💗💗💗💗
Med det liv du lever med två heltidsjobb, det är inte många som klarar av. OCH du har nästan alltid ett leende på läpparna, en positiv aura. Ett motto som du lever efter "ingenting är omöjligt"
Stressad och ledsen på insidan, vem Sjutton skulle inte bli det när det många gånger dyker upp "små eller stora problem" med bl.a dina troll . Hur många klarar av det alldeles själv. Du är värd all beundran, pärlan. OCH du ställer verkligen upp för andra.
Vi önskar dig allt gott och väl för det är du Guld värd.
Massa styrke och peppkramar från oss💞💞

Postat av: Gitta
2015-03-18 - 09:55:18

Va tråkigt att du känner dig ledsen, men som mamsen skriver :) Inte så konstigt om du har så mycket omkring dig. Tänk på att du bara är en människa, man klarar mycket till en viss gräns. Även fast det känns tungt nu så kommer det att bli bättre. Om du hittar nån bra fodervärd till Corvette så du får lite mer tid att hämta kraft på och kunna lägga den energin på dig och Cassador. Du verkar vara en sån fin människa, glad och positiv även du får vara nere ibland :) Håller tummarna att du snart känner dig lite gladare inombords <3 <3

Postat av: annie
2015-03-19 - 21:09:59

Erica då, du som är sån kämpe borde inte få må dåligt sådär. När jag träffade dig i gbg var det superkul att få prata lite och bara vara. Du är en jättefin tjej så jag hoppas att du snart är på fötter igen :) kram på dig gumman <3

Svar: Tack fina du <3 Dina ord värmde!! Massa kramar
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: