Hund i sitt förra liv


 
Tror att Cassador var en hund i sitt förra liv, speciellt när det kommer till att stoppa allt i munnen och hela tiden ha mulen runt ansiktet. Om någon fortfarande äter sin mat brukar jag börja mocka innan jag släpper ut. Idag började jag i Cassadors box och när han hade ätit upp stod han med huvudet bakom min rygg eller vid sidan av armen. Han fick självklart en massa pussar och efter en stund började han gå upp i nacken som han också brukar göra. Han har slickat mig på kinden innan men idag stod han och gjorde det väldigt länge. Jag hann och ta upp telefonen och ta bilden, utan att skynda mig. Han höll på precis som en hund gör, slickade på kinden och ville inte sluta. Han ger väl igen massa pussar men jag är alltid skeptisk om det ska komma ett tjuvnyp till sist. 
 
Idag får båda en välförtjänt vilodag, eller det är väl egentligen jag som får det :) Jag är helt slut i kroppen och ligger redan i sängen, ska bli gott med lite skönhetssömn för den har jag inte unnat mig. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: