Hej min läsare :)


 
 
Nu tänkte jag fråga er och jag hoppas att ni tar er tid och slänger in ett litet svar, går bra med långt med. Ni är nu några hundra läsare om dagen och jag skulle behöva veta några saker:
 
Varför läser just du min blogg??
 
Vad är det som skiljer min blogg mot andra??
 
Tycker du att det saknas något??
 
Något du vill se mer av??
 
Vill du att jag ska ändra på något??
 
 
Jag har länge velat lägga ner mer energi på bloggen, jag har pratat om det här men så fort jag är taggad med inspiration och tid så kommer något i vägen. Cassador och vår svacka tillsammans har tagit mest tid och energi ifrån bloggen. Det är inte fören nu, efter några tävlingar, som jag känner att vi äntligen är riktigt på G. Vår 1.20 på nationell nivå i söndags var verkligen ett bevis på att vi är påväg mot rätt håll. Jag är så taggad på detta år så jag spricker :D Jag har en sak jag snart tänkte berätta men håller lite till på det. 
 
Jag hoppas ni vill hjälpa mig att få denna blogg ännu bättre, jag gör det för er, mina grymma läsare <3
 
 
 


Postat av: Cecilia Lundberg
2015-03-31 - 21:06:42

Varför läser just du min blogg?
Fantastiskt inspirerande blogg. Jättefina hästar (bra bilder!) och välskrivna/lättlästa inlägg.

Vad är det som skiljer min blogg mot andra??
Du är verkligen seriöst satsande. Gillar skarpt!

Tycker du att det saknas något??
Hmm... Mera tävlingar/utlottningar? Dela med dig av dina egna erfarenheter i olika fall.

Något du vill se mer av??
Fler tips på träningar. Mer av ditt "privata" liv :D

Vill du att jag ska ändra på något??
Fortsätt som du gör, jag gillar det! :)

URL: http://cissemiss.blogg.se/


Postat av: Isabella (ryttarlivet.com)
2015-03-31 - 22:25:27


Varför läser just du min blogg?? Jag vill ha variation och läser proffsbloggar, nybörjarbloggar, dressyrbloggar och hoppbloggar. Du hamnade liksom med i godispåsen.

Vad är det som skiljer min blogg mot andra?? Att du inte är proffs eller har ett stort team/flera sponsorer bakom dig men ändå satsar.

Tycker du att det saknas något?? Kanske lite mer av ditt vardagsliv?

Något du vill se mer av?? Alltid mer film, älskar korta filmklipp. Och inte bara de bra ;)

Vill du att jag ska ändra på något?? Nej, inte direkt.

URL: http://www.ryttarlivet.com


Postat av: Sofia
2015-04-01 - 09:11:05

Varför läser just du min blogg??
Jag tycker den är intressant och framförallt ärlig!

Vad är det som skiljer min blogg mot andra??
Det är inte massa fluff och rosa moln, din blogg är väldigt ärlig och rak.

Tycker du att det saknas något??
Nope

Något du vill se mer av??
Filmer, träningar m.m

Vill du att jag ska ändra på något??
Inte vad jag kan komma på

URL: http://www.sofiadarrell.se


Postat av: Gitta
2015-04-01 - 09:47:58

Varför läser just du min blogg??
Hästblogg, du började sent med ridning så som jag. Så inspirerande att du kommit så långt och är så duktig. Din sunda inställning och dina fina hästar.



Vad är det som skiljer min blogg mot andra??
Att den är mer ren hästblogg (sen är det alltid roligt med lite privat också), mycket bilder (älskar bilder)



Tycker du att det saknas något??
Egentligen inte, men filmer är alltid roligt att titta på så kanske lite mer film om det går.



Något du vill se mer av??
Tränings tips och kanske film från träning med instruktör


Vill du att jag ska ändra på något??
Absolut ingenting :) Helt underbar blogg!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: