Har jag en blogg?!


 
 
Denna dag går till min historia igen, började med att jobba övertid in på fredagnatten, sov fyra timmar för att ta mig upp och fixa stallet. Tömkörde båda hästarna och Corvette va riktigt fin, Cassador va lite spänd men han jobbade på bra. Sedan snabbt iväg till stallet för att fixa med blommorna som jag lovat, tävlingar hela helgen och jag ska faktiskt vara med på söndag. En eller två hästar, jag kan inte bestämma mig. Sen när jag var färdig, snabbt hem och byta om och iväg till naprapaten, hade tid 10.30. Fick tre tillfällen av jobbet, då jag har haft låsning någonstans i skinkan/bäckenet. Självklart så är man frisk som en nötkärna när man väl är där, jag och mina hästar är likadana, vi frisknar till av oss själva snabbt. Jag var fortfarande lite spänd i muskulaturen runtomkring där jag haft ont, så jag fick ligga på rygg med en armbåge rakt in vid höften, haha. Jag hann även att äta en macka i farten, bilen är bästa stället att varva ner och äta frukost på ;). Sedan hem och sova, för jag va otroligt trött. Vaknade upp en stund innan jobbet så jag tog mig tillbaka till stallet för att kika på några som tävlade, tävlingsanläggningen ligger precis där jag bor. Sen iväg och jobba. Mellan allt jag gjort idag så har jag suttit i telefon, svarat på mail och sms, telefonen har verkligen inte vilat. Har även suttit i telefon sen jag kom hem från jobbet och svarat på mail så i morgon är det redan dags för första provridningen på Corvette. Jag är inte längre orolig att jag ska hitta ett bra hem till min lilla tjej, många fantastiska människor har hört av sig, svårt att välja nu bara, men jag är benhård.
 
 
 
 
 


Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ~♥
2015-03-28 - 12:01:13

Vad jobbar du med? :)

Svar: På Martin och Servera :) ett lager.
Ica

URL: http://neapocalypse.se


Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv
2015-03-28 - 14:32:07

Lycka till med morgondagens tävlingar!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: