Failbild


 
 
Tänkte bjuda på mig själv idag, en riktig failbild som Lexi fångade. Många skulle säkert radera men den har ju en liten söt story, eller hur man ser på det. Bilden tas när vi har hoppat klar, nere till vänster kan ni se det ljusblåa hindret som var vårt sista språng. Men Corvette var inte färdig, jag ville trava bort mot utgången medans hon ville busa och satte fart i galopp som jag inte fick stopp på. Kunde bara styra rakt in mot väggen, därav min vackra min. Lite söt är hon allt min glada lilla busCorvis.  Hon var väl inte klar med banan, hon ville hoppa mer. Hellre ett sto med turbo och glädje än en som tjurar ihop <3
 
 
 
 


Postat av: Lollo
2015-03-31 - 17:30:54

Det här älskar jag med din blogg. När du bjuder på dig själv och låter oss skratta lite :D

Svar: Tack ;) Vad glad jag blir! Ja jag är inte mer än en människa och långt ifrån perfekt <3
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: