equipesadlar


 
 
Jag får ofta frågor om vilka som säljer equipesadlar, vilka som kommer ut och provar ut m.m. Det är väldigt viktigt att man får hjälp av kunniga människor! För att hitta er närmsta återförsäljare kan ni gå in på equipe.se och kika, ni ser även alla på bilden nedan men kanske är lite smått. Jag har suttit i olika equipesadlar, även innan mitt samarbete med equipe och jag blev förälskad vid första rumpfeelingen ;) Min rumpa och mina hästar är just nu kära i EK26:an, den ger speciellt Cassador större bogfrihet då han har väldigt markerande bogar. Sen åker alla sadlar bak på honom, även andra märken. Men EK26 har hittills legat bäst på honom. Om ni inte provat att sitta i en Carbonsadel så kan jag lova er att det är en upplevelse. 
 
 
 
www.equipe.se
 


Postat av: emelie behrmann
2015-06-02 - 12:05:44

Letar sadel till min häst nu och är nyfiken på equipe, men det är ju så dålig info om dom på hemsidan.
Jag vill kunna läsa om , höga mankar, stora bogblad, raka ryggar mm
Har du kollat in hemsidan för Aremigo sadlarna? Wow säger jag bara!

Svar: Hej Emelie, ja equipe är medvetna om att hemsidan skulle behöva en makeover men tyvärr har tiden inte funnits till. Jag skulle föreslå dig att du ska skickar ett mail till [email protected] och ställer dina frågor till henne. Så får du svar på de du behöver veta. Jag kan tyvärr alldeles för lite om sadlarna men Cassador har stora bogblad och EK26 ligger riktigt bra på honom. Lycka till :)
Ica

URL: http://komkoma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: