Corvette Ts


 
 
Som om det inte kunde bli värre, så fick jag idag veta att Corvette inte hade någon boplats. Så jag ber er om hjälp nu, Corvette måste akut åka till en fodervärd!! Det är några som mailat mig tidigare, skicka igen för jag har lyckats radera en massa viktiga mail jag sparat!! Så är du eller vet någon som är intresserade i att träna och/eller tävla en mycket fin Camarohäst, dock så kräver hon en känslig men rutinerad ryttare, hör av er till mig på [email protected]!!
 
 
 
Corvette är 1.60 men högrest (jag är 1.73), du ska helst vara en liten ryttare men inget krav.
Hon har tävlat upp till 1.20.
 
 


Postat av: Felicia
2015-03-26 - 20:16:15

"Synd" att detta inte var aktuellt i vintras, då letade jag efter en foderhäst (var väldigt sugen på Corvette faktiskt!), men nu har jag köpt egen så då funkar det ju inte tyvärr :/

Postat av: Lina G
2015-03-26 - 20:47:58

Åh, jag hade absolut varit intresserad, men vi har tyvärr inga platser lediga i vårt stall. :/

Postat av: annie
2015-03-27 - 03:16:20

Hade jag bara haft ekonomin så :( men det går inte som student :( växjö och Halmstad är ju inte superlångt heller :) kram på dig, det löser sig!

Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv
2015-03-27 - 11:46:25

Hoppas du hittar ett bra hem för henne!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Erika Pettersson
2015-03-27 - 12:18:36

Hoppas du hittar någon vettig fodervärd. :)

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: