Massa fix!


 
 
God eftermiddag mina läsare! Idag gick jag upp strax efter tuppen och hunnit med en massa saker. Först stallet och rida en mycket fin Cassador. Travhoppade ett litet kryss flera gånger och sedan kom jag i galopp. Han va lugn, stadig och väntade på hindret. Även jag gjorde allt rätt och vet ni vad resultatet blev?! Vi hamnade rätt i sprången varje gång :)
 
Sen åkte jag och lämnade in bilen på service, igen... Den var där för fyra veckor sedan och jag kommer gråta när jag får räkningen idag. Säkert minst 10papp på 1 månad, älskar livet just nu. Tänk va roliga saker jag kunde lägga detta på... Deppa ihop och kom igen!! Jag tänker som så att det finns alltid de som har det värre, 10 000 är bara småsten i vissa fall. Måtte nu bara släp och bil gå igenom besiktningen också.
 
Sen cyklade jag hem från verkstaden, handlade lite allt möjligt i stan, sen hem och städa lite. Vikt tvätt, putsat fönster, plockat blommor till dekoration och hunnit luncha med en kompis :) Nu är jag supertrött så måste nana lite innan jag cyklar och hämtar bilen, långt dit, sen jobb på det. 
 
Jag har anmält mig till 3 tävlar i sommar, vi får se hur dessa går. Om det går dåligt i hoppningen och Cassador inte går upp i vikt kommer jag göra en ordentlig utredning en gång för alla!! Vill att han ska må bra <3
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: