Fruktansvärt..


 
 
Börjar dagen med tävling, sedan jobb i några timmar och på kvällen hade jag velat fira in min semester.. men påvägen hem pratade jag med en vän och fick veta vad som hänt idag. En tragisk händelse på tävlingarna i Björbäck, en ung tjej som va med om en olycka på framhoppningen. Jag tänker inte skriva mer om vad jag hört om det, men hon är allvarligt skadad och jag tänker på hennes nära och kära varje minut. Från att skrika arrrriiiiba på jobbet med mina semesterkompisar till att sitta här med ingen matlust eller sug att tävla i morgon. Jag kan bara hålla tummarna att hon överlever, mirakel sker och jag hoppas på ett nu <3 <3 <3
 
 
 
 


Postat av: Lexi
2015-06-27 - 00:10:01

Tyvärr slutade det inte bar. Flickan blev endast 17 år <3 så tragiskt verkligen <3

URL: http://annaokexi.blogg.se


Postat av: Ellen
2015-06-27 - 17:48:40

Man kan verkligen inte förstå att det är sant, så fruktansvärt tragiskt...

Svar: <3
Ica

URL: http://ellenshorselife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: