Mysig söndag


 
 
Hej Allihopa!!! Här har vi en väldigt väldigt glad tjej som inte alls är bakis idag, lite sleten är man allt efter en helt galet rolig kväll med två barndomsvänner på besök. Vi firade ju lite extra med skumpa på krogen, köper aldrig sådant då jag tycker det är att slänga pengarna i sjön men nu ville jag verkligen fira!! Kan fortfarande inte fatta att jag vann, helt sjukt och nästan overkligt, men såå roligt!!
 
Min ena vän bor hemma i Gislaved där jag kommer ifrån så jag följde med henne hem och överraskade mor och far, det blev väldigt snopna men så glada. Älskar att överraska, bland de bästa jag vet när man kan göra människor glada, speciellt min familj <3 Så nu sitter jag i köket och bloggar medans mor fixar kvällsmat som jag beställt, biffar med brunsås, stekt lök, nypotatis, inlagd gurka, morötter och blomkål. hihi, ^^. 
 
Jag valde att ge Cassador en mycket välförtjänt vila idag, men påvägen hem så åkte vi in och hälsade på honom och skämde bort hästarna med lite morötter. Det är så roligt att se hästarna samsas och verkligen äta tillsammans. Den hästen som jagade Cassador extremt mycket de första dagarna söker sig till honom, idag stod de bredvid varandra och åt morötter, roliga djur.
 
Nu sitter jag även spänt och väntar på bilderna som Lexi "bästa fotografen" Mudifaj ska lägga upp ikväll. Börjar även bli vrålhungrig då det luktar guuudagott här i köket. Ska även bli jättemysigt att krypa ner i soffan framför en film med bland det finaste jag har, min mor och far <3 Vi hörs lite senare, då kommer det lite bilder, ha en underbar söndagskväll!!
 
 
Här kan ni se mitt protokoll, för det heter väl så?! ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kan inte få nog av den här rosetten <3
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: