Dressagehorse 😘


 
 
IgÄr ett helvete och idag svÀvade vi pÄ rosa moln!! Idag undvek jag definitivt ridhuset och trotsade stormen pÄ utebanan. WOW, sÀger jag bara!! Cassador fixade tvÄ klockrena varv med förvÀnd galopp. Jag red snett igenom och vi brukar alltid byta galopp nÀr vi kommer ut pÄ spÄret och ibland fuskar han och gör det tidigare. Idag vÀntade han, han vÀntade ett helt varv i varje galopp och jag kunde lugnt rida snett igenom i slutet ut i rÀtt varv. OH my vilken kÀnsla och sÄ stadig han va!! Sen var jag nÀstan fÀrdig men sÄg kompisen i stallet göra en piruett och tror ni inte jag blev sugen ocksÄ!!! =D ÄÄ han va sÄ duktig nÀr vi gjorde vÄrt bÀsta!! Dagar som denna dÄ kan man be han om de mesta, han bara gör det <3 MÄste fixa dressyrfilm snart!!
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2015-06-03 - 17:49:58

Vad stilig du Àr, prinsen =))
Ser riktigt stolt ut!!


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: