Don't look back!!


 
 
Idag har folk antingen firat sin mamma eller varit och tävlat, jag har varit på jobbet hela tråkiga dagen. Men när jag kom hem efter 8h i en frys så slängde jag bokstavligt på mig löparkläderna!! Det var så längesedan nu, flera veckor på grund av att jag varit sjuk. 6 km avverkade jag i ösregn men tack vare en keps, regnjacka och en vän i öronen så sprang jag riktigt bra. Stolt över mig själv att jag kan prestera så bra när jag egentligen inte har tränat på länge. Kommer ihåg när man var lite mindre, ex högstadiet, där jag inte ens kunde springa 2000 utan att stanna flera gånger. Min starka sida va kortdistans, absolut inga långa rundor men nu äntligen kan jag. Åh jag är så sugen på att komma i toppform!!! Både på marken och på hästryggen. 
 
Nu har jag bestämt mig, ingen mer tråkmupp på bloggen!! Hatar själv när jag är sur och vresig, även min omgivning. På jobbet har de märkt mitt vresig humör och korta stubin, minst sagt mor och far i helgen. Nej nu ska det bli ändring och jag tror jag har den bästa medicinen till det ---> häst, ärliga gamla vänner och träning!!! Ser fram emot de kommande veckorna!! Det som är negativt i mitt liv ska jag bara undvika!! :) 
 
 
 Bjuder på en larv 🐛 
 


Postat av: Anonym
2015-06-01 - 05:10:13

Bra tänkt, pärlan!!👍
Framåt......😍
Kramis

Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥ ✞
2015-06-01 - 09:59:27

Låter toppenbra!!!

URL: http://neapocalypse.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: