Vilken dag..


 
 
Klockan ringer, upp och hoppa. Frukosten äts i bilen annars kommer jag aldrig till stallet. Motionstrim med Cassador, vi jobbar enbart med bokstaven A när han har vilat och det är fram, fram och fram i alla gångerna innanför spåret.
Sedan iväg till mataffären och Clas ohlson, handla, shoppa och köpa nödvändiga saker. Hem städa, laga mat, städa, skura, fixa och tvätta. När jag ätit upp maten tittar jag på klockan... Jobbet börjar om 1 timme, suck!! Visst har jag hunnit med mycket men bara hälften egentligen. I morgon blir det fullt ös igen, hoppas på fint väder så jag kan trimma på utebanan! 
 
 
 
 


Postat av: Carro
2015-07-28 - 19:34:31

Halkade in på din blogg nyligen men fastnade direkt!!
Vad menar du med att du enbart jobbar med bokstaven A?

Svar: Va roligt, välkommen :) Bokstaven A i ridningen är att ha hästen fram för skänkeln, min häst är väldigt pigg och förr stack han för mig så nu är det viktigt att det är jag som gör övningarna. Jobbar mycket fram i både trav och galopp i uppvärmningen men speciellt när han har vilat och har lite extra energi. Hoppas du fick en liten bild av vad jag menar
Ica

Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv
2015-07-29 - 03:31:16

Känner igen det där med att man har hunnnit göra mycket men ändå bara fått hälften av det man planerat klart.

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Sofie
2015-07-29 - 11:06:28

Fullt upp ;)

URL: http://ponnylycka.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: