Rekord idag


 
 
Tänkte jag skulle få till ett bra inlägg om min sista träning hos Pernilla men idag har jag gjort allt annat än att sitta vid datorn... Jag började med en löprunda innan frukost med Lilly, sen var det dags för frissan att träda fram i trädgården. Lilly såg ut som ett lejon och absolut inte som en wheaten. Klippt och klart så kom pappa hem och det var dags för lunch. Jo, jag lyckades även kamma hem hela 12 fästingar på Lilly efter löprunda, helt sjukt många i skogen nu så tänk på det. Sedan åkte vi till en sjö och badade, hade med oss Lilly så vi fick leta upp en egen liten strand. Lilly va i nästan hela tiden, när vi inte orkade kasta den där pinnen så jagade hon sina egna bubblor som hon skvätter upp med frambenen. Sen åkte vi hem och fixade lite innan jag packade ihop och åkte iväg till fotvården. Har lite problem med ena lilltån sen är det gott med lite fil och fix. När jag var klar här åkte jag direkt från Småland ner till Halmstad. Väl framme så började jag packa och fixa allt som skulle med till Falsterbo, även hunnit städa och tvätta bilen. Åt kvällsmat med syrran samtidigt som jag packade och fixade med tvätten.. Hua vad man kan hitta på mycket under en dag :)
 
I morgon lovar jag ett blogginlägg om min sista träning hos Pernilla....Den som väntar på något gott!! 
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2015-07-05 - 14:49:26

Härligt pinglan!
Tack för hjälpen med Lilly, slapp jag tänka på det =))
Hon blev jättefin, skönt för henne också nu när värmen
äntligen kommit.
kram KRAM


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: