OPS...


 
 
Snälla ni är som inte skäller på mig =) Men jag har inte satt på datorn på en vecka. Haft otroligt mycket i huvudet och fixat en massa. Inte varit hemma mycket heller. Men jag tänkte avslöja för er att jag kommer att flytta Cassador, fått ett erbjudande om en plats jag inte kunde tacka nej till. Vad, när och hur får ni veta när allt är planerat. Men vi kommer flytta inom två veckor :D Lovar att ni kommer att gilla det, allt för Cassador, allt för min fina häst. Han har ju hoppat över stängslet 3 dagar i rad och den fjärde dagen hoppade han över stängslet 3 gånger på samma gång, först över sen tillbaka och sen över igen. HOPPLÖS eller vad?! Han behöver hästkompis och stora hagar, och jag vill ha ridhus.... thats it ;-)
 
Igår gick det så in i BOMBENS bra på träningen!! Fick lite filmat så jag ska försöka klippa ihop det och lägga upp. Vi hoppade en riktigt bra bana, den hade alla svårigheter som dyker upp på tävling. I början gick det bra, han va lagom taggad. Sen blev han lite mer taggad när vi hoppade bana och jag måste lära mig att rida bättre men det var ändå ok. Cassador knäppte av lite då och då och va svår att få upp med gramanen så vi tog av den på sista rundan. Då gick det SUPER!!! =D weiii. så jäkla HAPPY!!!
 
Idag har jag klippt Cassador, han fick en helklippning men bara där han hade päls. Alltså där jag klippt innan var det så kort så hade inte gått klippa det. Men lite vid ansiktet fick det bli, de där grishåret dyker ju upp och ser så fult ut. Sen skrittade vi ut en liten runda, Lucy fick springa själv och jag barbacka på Cassador. Han kändes riktigt fin i skritten, lagom taggad och avslappnad. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: