Mitt stora <3 kommer hem


 
 
Nu kan jag berätta, Corvette kommer snart hem till mig igen och ska stå på nya stället. Jag kommer att mysa, pussa och rida henne, tills jag har hittat en lämplig fodervärd. Jag kommer inte lägga ut annons utan gå genom kontakter för att hitta en ny ryttare. Men det tar vi då, nu ser jag fram emot att få hem min lilla skatt, min alldeles egna Corvskrutt. Ni kommer att få följa vår träning här hemma, jag kommer införa den ridningen som jag har använt på Cassador, med hjälp av Pernilla. Trots omständigheterna så tror jag detta kommer bli bra, gillar inte att se hinder i det som dyker upp utan istället möjligheter. <3
 
 
 
 


Postat av: Emmie
2015-01-27 - 14:38:34

Åååh henne vill man ju "ha"!
Jag anmäler mig som kandidat men jag ska bara jobba 2 månader till, sen opereras SEN är jag redo ;) MOhahaha =)

Svar: Haha, va söt du är =) Ja vi får se när hon är redo att åka. Har redan några kandidater men bara den bästa till min bästa och jag kommer fråga er på bloggen, när det är dags. Först ska jag pussa sönder henne och trimmas igenom <3
Ica

URL: http://lsgroom.blogg.se


Postat av: Gitta
2015-01-27 - 15:14:08

Spännande å samtidigt lite tråkigt då det kändes som Caroline och Corvette passade varann väldigt bra. Hon är en riktig skönhet, ska bli kul å få se er ihop igen :) När jag började följa din blogg så var det henne jag fastnade för, hon utstrålar sån skönhet :) Sen följde jag Corvette när hon flyttade till Caroline :) kul att hon är hemma igen :) / Gitta

Postat av: Anonym
2015-01-27 - 16:40:45

Åh vad kul att hon kommer hem igen! Varför är ska hon inte vara kvar hos Caroline? Jag är bara lite nyfiken ;)
Men ni är sjukt fina ihop och det kommer bli kul att se er ihop igen!

Svar: Det får du veta när Caroline väljer att berätta det <3 Ja jag ser verkligen fram emot en tid tillsammans igen, min fina lilla gråa.
Ica

Postat av: Philippa
2015-01-27 - 17:07:45

Åh ja, vad kul det ska bli :D

URL: http://hopplapallarna.blogg.se


Postat av: Cissemiss
2015-01-28 - 11:47:14

Du lär nog få fullt upp nu då med andra ord! :) Roligt, du har en väldigt fin häst där. Lycka till!

Svar: Tusen tack fina du <3
Ica

URL: http://cissemiss.blogg.se


Postat av: Moa
2015-01-28 - 12:46:14

Anmäler mej gärna som kandidat då jag har sökt foderhäst jättelänge!

Postat av: Caroline
2015-01-28 - 16:18:21

Förstår om det är privat men har Covette varit skadad och vad var felet? Orkar inte läsa igenom carros blogg men hoppas det inte var något allvarligt? Eller har jag missuppfattat? Hon är ju så fin corvette

Svar: Hon har haft kotledsinflammation men friskförklarad nu. Senast hittade dem en galla i halsen, ledvätska, men hur mycket det har påverkat henne vet jag inte. Det är en dam med mycket humör så jag kommer ta hjälp av Pernilla så fort hon kommer hem och vi kommer börja på marken. Ni kommer att få följa allt!!
Ica

Postat av: Anonym
2015-01-28 - 19:26:55

Men framför allt var det väl att Corvette var så galen. Och nu sista gången fick Caroline en spark i huvudet av henne, så fick hon väl bara nog och lämnar tillbaka henne.

Svar: Tänker svara på detta i ett inlägg lite senare!
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: