Kontroll i morgon


 
 
I morgon ska veterinären komma ut, tänderna ska fixas, han ska vaccineras och även kroppen ska kollas igenom. Allt detta för att man ska kunna tuta och köra säkert inför nytt tävlingsår. Hur gör ni, kollar ni igenom allt detta eller??
 
 
 


Postat av: Johanna
2015-01-13 - 02:15:28

Tandläkare alltid på individuellt intervall. Eftersom vi numera har över 2 h till den enda veterinären jag vill anlita (hos er i Halmstad :D) så kommer vi passa på att gära vetcheck när vi ändå ska till tandläkaren som är på samma ställe. Däremellan har vi en ET och en massör som min häst gillar och som hittills verkat ha haft bra koll på min hästs kropp så ET kommer ut ca var 4 månad och massören någon gång under sommaren (pälsbyte och vinterpäls = massage gillas ej). Jag själv är värdelös på att känna o se smågrejer så vill gärna ha många ögon på hästen även om vi bara tränar lite på hobbynivå :)

URL: http://theconnemara.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: