Hopptrim


 
Idag blev det skogsmulleridning på alla tre hästar, den som va riktigt fin idag va min gråa stjärna. Hon lyssnade hela tiden på mig och kändes riktigt pigg och fräsch.
 
I morgon ska C och C trimmas på bommar och hinder, har ej bestämt övning än men jag ska sova på saken och rita upp det till er i morgon om ni vill. Ser verkligen fram emot lite hårda trimpass igen efter några dagars lite lugnare jobb, speciellt med Cassador.
 
 
 
 


Postat av: Isabella (ryttarlivet.com)
2015-02-18 - 23:12:03

Alla TRE??! Har inte varit inne här på ett tag (tack för kommentaren som påminde mig :)) och här har det visst hänt lite grejer. Corvette har alltså flyttat hem igen. Men vem är den tredje?

Kram!

URL: http://www.ryttarlivet.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: