Cassador 5/2 2015


 
 
Vi kunde inte vara med och hoppa för Pernilla som kom till gården på onsdagskvällen, bad då att de skulle lämna lite hinder till oss så vi kunde hoppa lite dagen efter. De lämnade hela banan men jag tog bort kombinationen och ett räcke, då jag skulle rida Sas innan så ville jag ha en långsida fri från hinder. Jag gjorde om ett räcke och la 3 travbommar istället. Dessa använde jag till Sas men valde att ha kvar dessa till våra andra hästar. Cassador har fortfarande svårt att koppla in att han ska trava över bommar när vi hoppar bana. Jag kom två gånger på banan och sista rundan är filmad, han vet ju då att efter travbommarna ska han fatta galopp så därför har han svårt att trava över. Men så fort jag hoppat banan så bryter jag av till trav och kommer två gånger till på den långsidan vi hade lite problem med, tycke faktiskt att han gjorde det otroligt bra, eller vi :) Så stolt över oss, vi tar oss framåt även om man får backa lite ibland.
 
 
 


Postat av: Anonym
2015-02-07 - 17:20:28

Har sett att det blir lite "hackigt" med hans huvud ibland;) är det du eller han som gör det? I så fall varför?
Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: