Nothing's gonna stop us now..


 
 


Looking in your eyes I see a paradise 
This world that I've found 
Is too good to be true 
Standing here beside you 
Want so much to give you 
This love in my heart that I'm feeling for you 
 
 
Första gången jag såg in i dina ögon, du var verkligen en dröm på två ben. Ingen annan lik och du flög bokstavligt över allt jag styrde mot. Du var för bra för mig, det visste jag från dag ett, men jag var beredd att kämpa mig till den värdigheten. Idag kan jag säga att jag är värd dig, idag är jag värd dig mer än någonsin. Även om vi har haft våra downperioder, så har vi fått otroligt med stöd och hjälp tillbaka. Jag vet att jag har så mycket mer att ge och jag vet att du har enormt mycket mer än vad jag kan ta fram just nu. Kärleken till dig är inte lätt, du går mig verkligen på nerverna ibland men innerst inne vet du det, du är one of a kind och älskar att reta mig. Du vet och jag vet, resan har inte varit lätt men vi kämpar förvarandra och det bästa av allt, vi kämpar tillsammans.
 
 

Let 'em say we're crazy, I don't care about that 
Put your hand in my hand baby 
Don't ever look back 
Let the world around us just fall apart 
Baby we can make it if we're heart to heart 
 
 
Jag tror, eller nej jag vet, att folk tyckte vår kombination var galet. Ett galet val av häst till en gröngöling som mig. Jag klandrar ingen som sagt något för jag håller med dem, men man måste också ge alla en chans till att utvecklas och få tid tillsammans. En del hittar varandra på bara några dagar eller veckor, medans andra tar det år. Jag ska inte se tillbaka för mycket för då blir jag bara ledsen och besviken på mig själv, jag vet att jag hade kunnat ge båda mina hästar bättre förutsättningar. Men ibland måste världen falla isär för att man ska kunna plocka ihop rätt bitar och sätta de på rätt plats. Jag är en sjujäkla envis människa som verkligen vill lyckas, inte på någon annans bekostnad än min egna. Jag vet att jag och Cassador kan, om jag gör rätt så ger han sitt hjärta, sin kropp och sin själ i allt jag ber han om. (förutom pallen i hörnet) ;)


And we can build this dream together 
Standing strong forever 
Nothing's gonna stop us now 
And if this world runs out of lovers 
We'll still have each other 
Nothing's gonna stop us, nothing's gonna stop us now 
 
 
Jag har en dröm, bara en liten en. Tillsammans vet jag att vi kan lyckas, tillsammans är vi starka. Jag känner mig aldrig mallig eller kaxig i det jag gör eller tar mig igenom. Jag blir ödmjukare ju starkare jag blir och ju mer jag får av det ju mer vill jag dela med mig. Mycket har jag fått uppleva i denna värld både på gott och ont, men jag lägger det bakom mig och fortsätter att se ljust på framtiden. Jag kommer inte att ge upp, jag och Cassador har varandra och ingen kan ta det ifrån oss. Om inte något olyckligtvis skulle hända, gud förbjude det!
 

I'm so glad I found you 
I'm not gonna lose you 
Whatever it takes I will stay here with you 
Take it to the good times 
See it through the bad times 
Whatever it takes is what I'm gonna do 
 
 
Lyckan är obeskrivlig idag, jag vann, vi vann tillsammans. Inga priser, placeringar eller rosetter väger tyngre än en känsla i rätt riktning. För mig är denna känslan något jag gått och längtat efter i så sjukt många år. När jag var liten, jag låg i sängen och drömde mig bort, sittandes på en häst och jag ville aldrig vakna upp. Jag tänker inte ge upp nu och inte i morgon. Nästa år ska vi ta med oss allt vi lärt oss och även se det goda i det dåliga som hänt. Allt händer av en anledning och jag vet att detta år har visat sig vara ett av det bästa för självförtroendet och samspelet mellan två individer. Jag kommer ge 110% nästa år. Träna och tävla tills det sitter i benmärgen, jag vet att vi kan. Vi har varit nära den där blågula, men inte tillräckligt, nästa år då tar vi den med värdighet <3
 
  
Låttexten är ett utdrag från Starships - Nothing's gonna stop us now
 
 
 
Foto: Lexi Mudifaj 
 
 
Film kommer upp i veckan från dagens tävling <3
 


Postat av: Silja
2015-12-13 - 23:42:10

Så vackert skrivet, och tycker det passade bra med låttexten. Jag ser framför mig hur ni kämpar tillsammans :) <3

Svar: Tack snälla Silja för dina varma ord, blir så otroligt glad <3 :D
Ica

URL: http://Callshappines.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: