God morgon tisdag!


 
 
Idag var det tänkt att jag skulle ut och springa men det blåser något enormt ute fortfarande och jag vill inte ha något träd över mig eller kämpa som en gud i motvind. Så roligt ska vi inte ha det! Sitter just nu och äter en tallrik gröt med äppelmos, mmm bästa frukosten under vinterhalvåret lätt. Nyttigt, lätt att fixa och väldigt gott.
 
Jag har försökt att få in instagramklippen som jag la upp igår när jag hoppade men det funkar inte, någon som vet om det är något fel på instagram eller om jag gör något fel?? Jag har ju laddat upp det tidigare utan problem, förstår inte varför det inte ska funka nu. Försökte även för någon dag sedan med ett annan klipp men då funkade det inte heller :( Jag kan få in länken här på bloggen men det visar en tom ruta som ni kan se nedan, eller ser ni något??
 
Han var ialf fantastisk min fina lilla prins igår <3 Han var lugn men fokuserad, det är den nya Cassador. Han blir lugn så fort han får sällskap av någon annan häst, tyvärr så tränar jag oftast själv för Pernilla då alla andra normala människor jobbar då. Vilket gör att han inte kan slappna av lika lätt när det är massa hinder framme, något som kanske blir bättre en dag. Det som vi hoppade igår har jag gjort en liten ritning på, om det är någon som vet ett program där man kan göra snyggare hinder, köpa eller bara ladda ner, GE MIG det isf :) Så trött på att de blir så fula ritningarna!! Vi byggde vi fram en trippelbarr med 21 meter till ett räcke på ena sidan, på den andra sidan byggde vi fram tre oxrar med 7 meter mellan varje. Riktigt bra träning och Cassador fixade det galant!!
 
 
 
 

Ett filmklipp publicerat av Erica (@icusen)Nov 30, 2015 kl. 3:47 PST

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: