Denna känsla..


 
 
Idag när jag stämplade ut från jobbet så önskade jag alla god jul och gott nytt år, samt hälsade att vi ses nästa år. Fy tusan så härligt det kändes att säg det!! För nu är jag ledig i två hela veckor och det ska bli så skönt!! Cassador har semester och njuter för fullt i lösdriften med sina kompisar. Går absolut ingen nöd på honom ;) Jag har mockat två dagar extra denna vecka så jag är helt plikfri de kommande lediga veckorna. Vi ska däremot ha en mysig dag i stallet i mellandagarna med fika och löshoppning av alla hästar. Det ska jag försöka vara med på för Cassador älskar att löshoppa. 
 
Nu ligger jag och kollar på Home Alone 1, tradition innan jul men ska snart gå och lägga mig. I morgon bär det av till Malmö med goda vänner, julshopping och utgång.
En sak är säker denna fredagkväll, semester kunde inte börja bättre efter jobbet. Jag går och lägger mig med ett stort leende på läpparna och längtar redan till söndag.. ;) 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: