Dagens fynd!


 
 
Hur många kan ärligt säga att de inte blir glada av att shoppa lite?? Jag tänkte väl det. Vi alla blir glada av någon form av shopping, beror helt på vad vi tycker om att köpa. I två månader nu har jag letat efter en snygg vinterjacka som jag kan ha när vi åker på tävling, med vissa krav på funktion. Den där sibiriska vintern som skulle dyka upp ja. Ialf så köpte jag en Jacka på nätet men blev kär i den så den fick aldrig följa med till stallet. Jag har kikat i butiker och på nätet, mest hängt på nätet och letat men antingen är de snordyra eller så finns varken storlek eller färg, mest det sistnämnda. Idag åkte jag för att kika på hööks om de kunde ha något men innan jag gick in ringde jag en vän, min bästa livlina ;) och hon i sin tur berättade att de hade 50% på en hel butik, Ränneslövs Ridsport utanför Laholm. De hade även gått ut med att om man delade deras inlägg på facebook fick man 70% på en vara. Som tur var så blev jag helt kär i precis en sådan jacka jag letat efter, en röd med stor och gosig luva. Den var faktiskt mycket snyggare än jag hade drömt om men denna ska jag inte förbjuda i stallet, den ska få följa med till alla tävlingar i kylan. Jag lyckades även fynda en riktigt snygg tröja, även den 70% och lite gelé och spray till manen när jag fixar med knopparna.
 
När jag ändå var ute och shoppade så hoppade jag in och köpte lite träningskläder som jag behöver. Lovar att jag inte behöver köpa mer 2016, det räcker till en hel familj ;-) Även detta fyndade jag till otroligt bra priser!! Jag behöver verkligen inte shoppa mer i år.. hihi, tur det bara är en dag kvar!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: