Extra söndag idag


 
 
Nä nu får jag skärpa mig, lite mer bloggning måste till, ni är ju grymma som besöker mig varje dag. Det minsta jag kan göra är ju att anstränga mig lite ;)
 
Igår jobbade jag hela dagen så hände inte så mycket. Hade en mysig helg med Mr X och vi avslutade den med hotellfrukost på söndagen innan jobbet. När jag kom hem efter 20.00 ställde jag mig och diskade, tvättade och städade rent. Så idag när klockan ringde hade jag noll lust att anstränga mig. Lät Cassador få en till välförtjänt vilodag och jag passade på att dra två filmrullar hemma, en extra söndag helt enkelt. Jag såg först en animerad film, the legend of the guardians, sen kom syrran hem och då tittade vi på the longest ride. Har ni sett någon av filmerna?? Den första har jag sett flera gånger, så fin är den. Sen den andra var ju helt galet, snyftade bra!! Se den!! :)
 
 
Han är inte liiite snygg i filmen, mumsbit ;-) 
 


Postat av: Louise
2015-08-10 - 21:50:07

Jag har inte sett någon men när jag ska se film själv nästa gång tror jag att jag ska prova the longest ride, kul med lite tips. Har du sett spirit - hästen från vildmarken? Älskar den filmen! en av de bästa animerade jag vet :)

Svar: Åh ja, jag har sett den minst 10 gånger, älskar den!! Lipar varje varje gång 😂 Jag lovar att du kommer älska The longest ride och inte bara fälla en tår utan floder 😉 När du sett den säg vad du tyckte då, roligt att höra. Jag är en riktig filmtok.
Ica

Postat av: Mamsen
2015-08-10 - 23:03:17

Visst är den bra, The longest ride! både pappa och jag tittade på den =)))

Postat av: Maria Dahl
2015-08-11 - 22:07:50

Åh the longest ride är helt underbar! och inte lite snygg är han! Spännande med mr X, kan det kanske vara han som piff och puff blev introducerade för? ;) Hoppas det går bra iaf!

Svar: Haha, du är inte dum du 😘 tänk att det faktiskt är det, hihi.
Ica

Postat av: Maria Dahl
2015-08-11 - 22:39:23

Men vad kul!! Håller tummarna för att det fortsätter gå bra! Du får hälsa från ena halvan av piff och puff ;)

Svar: Haha, det ska jag :)
Ica

Postat av: Emelie
2015-08-12 - 08:03:39

Men hallå, har du inte sett frozen då? Den animerade. SÅ BRA. SÅ MAFFIG. Se den, så ska jag se dina två filmer :)

Svar: haha, klart jag sett den, minst 10 gånger där med!! Älskar den, helt magisk och självklart sjunger man med i alla låtar ^^
Ica

URL: http://eaq.blogg.se


Postat av: Emelie
2015-08-17 - 21:27:50

"The Duff" då? :) SÅ BRA!

URL: http://eaq.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: