Tack för att ni är NI <3


 
Tack alla ni, underbara och fina människor som klickar in här var och varannan dag och följer mig på min resa. Det är inte alltid lätt att blogga som en offentlig person och vara alla till lags. Jag har aldrig någonsin och kommer aldrig att försöka framstå som ett helgon, jag är en helt vanlig människa som gör fel dagligen! Det är tyvärr något som är min svaga sida, jag handlar först och tänker sedan, men jag lär mig även av mina misstag (oftast). Jag anser att alla människor får vara som de vill, men vi får också tycka och tänka som vi vill. Skriver jag något galet, lägger upp något mer tokigt än vanligt som ni inte tycker är lämpligt eller om jag sagt något dumt, tala om det för mig då!! Inget är skrivet i sten och det är väl det som är tjusningen med detta liv, sen visst blir det en hel del skit på vägen i livet och det är inget man är stolt över. Jag ska fortsätta att blogga som jag gör, kommer det upp något tar vi itu med det. Gillar att vara rak och ärlig och prata om det. Jag mår bättre som individ och kan växa som människa.
 
Nu ska jag krypa ner, ska åka till Varberg och umgås med en barndomsvän i morgon. Cassador tar jag hand om tidigt på morgonen och hinner jag blir det en tur till travbana!!
 
 
Jag vet inte om jag sagt det innan, MEN JAG ÄLSKAR ER <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: