Equipetävling!


 
 
STORT GRATTIS TILL....
 
 
SANDRA LÖNNQVIST 
som blev den lyckliga vinnaren till ett par röda stigbyglar!
 
Tack alla ni andra som deltog, det kommer fler chanser i framtiden,
man vet aldrig när det dyker upp en tävling!
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
T Ä V L I N G ! !
 
 
Jag tänkte vi skulle fira att vi har tagit oss över 1000 följare på instagram med att lotta ut ett fint pris från equipe. Ett par röda stigbyglar kan bli dina. Alla kan delta och jag gör alltid en rättvis lottning, den första personen jag drar få ett par röda stigbyglar hemskickade från equipe.
 
Gör så här:
 
1. Kommentera i detta inlägg att du är med i tävlingen.
 
2. Skriv några rader om equipe, exempel erfarenhet av produkter eller varför just du vill ha något från equipe. 
 
3. Skriv namn och adress, (till din bostad, där din postlåda bor).
 
 
ÖNSKAR ER ALLA LYCKA TILL!!!
 
 
Jag kommer att lotta ut den lyckliga vinnaren i helgen!!
 
 
 
 Nypris 1000 kr
 
 


Postat av: Marie Sveningsson
2015-04-16 - 14:19:07

Jag har fått en bra känsla av att Equipes produkter är bra anpassade för både häst och ryttare. Då jag nyligen köpt min första häst så har man inte pengar att lägga på precis allt. Rider nu i ett par äldre stigbyglar men har fått testa ett par Equipe av en vän, och vilken skillnad! Känner att dessa stigbyglar har varit perfekta för mig (och jäkligt snygga på min svarta häst & svarta utrustning!) och hjälpt till att utveckla mig och min häst ännu mer :)

Svar: Då jag vet vart Maries postlåda bor så skippade hon adressen, men ni andra kan inte göra samma. Kan inte alla postlådor i Sverige ;-)
Ica

Postat av: jonna
2015-04-16 - 14:21:43

Jag är med i tävlingen. Har ingen erfarenhet av deras produkter men dom verkar vara bra och otroligt snygga är dom. Har aldrig haft nån produkt från equipe så därför hade jag så gärna velat vinna, även dessa stigbyglar var jättesnygga. Min mailadress: [email protected]

Svar: glöm inte skriva bostadsadress :)
Ica

Postat av: Louise Granath
2015-04-16 - 15:10:07

Jag är med och tävlar!
Jag har skriker aldrig provat någon produkt från equipe.. Och det hade varit jätte roligt att få prova någon av deras produkterna!
Dom är riktigt riktigt snygga! Jag hade viljat ge min tävlings/tränings- outfit lite färg!

[email protected]
Boalts vägen 13
280 64 Glimåkra

URL: http://annalouisegranath.blogg.se


Postat av: Malin Gustavsson
2015-04-16 - 15:28:41

Jag är med! Jag har personligen ingen erfarenhet av equipes produkter, det enda jag vet är att deras sadlar är grymma och sedan gillar jag även stilen på deras schabrak. Dessutom behöver jag verkligen ett par nya stigbyglar och jag vet att röda hade klätt min skimmel! ;)
Adress: skrävle 129 postnr: 37309 Ramdala

Postat av: Vilma
2015-04-16 - 15:44:59

Jag är med :) jag har ingen egen erfarenhet av equipe utan endast hört av andra om deras fantastiska kvalitet på läder. Plus att det ät väldigt snygga produkter! tror att Corvis skulle bli väldigt glad om hon fick ha dessa stigbyglar på hennes sadeln ;)
Vilma Önell
Åsundavägen 14, 59043 Rimforsa

Postat av: Caroline björklund
2015-04-16 - 15:50:49

Jag är med i tävlingen 😃. Jag har bara bra erfarenheter ifrån equipe då man alltid får bra service och bra kvalitet. Har ju equipe stigbyglar till min ena equipe sadel men då på den andra sadeln inte har några snygga stigbyglar måste man ju bara ha dessa snyggingarna då skulle octagon bli super stolt😃 Caroline Björklund svanhallavägen 38 30240 Halmstad

Postat av: Teresia
2015-04-16 - 15:57:23

Vill jätte gärna vara med & tävla!
Dessa röda snygga hade passar så otroligt bra ihop till min fina equipe sadel & Martingal. Brukar även klä oss i marinblått & röda detaljer! Hade blivit så fantastiskt glad & hästen så snygg!

Ågarpsvägen 2
30591 Halmstad

Postat av: Cornelia kähler
2015-04-16 - 16:00:19

Jag är med! Har en del erfarenhet av equipe eftersom jag är släkt med Susanne och då har jag fått möjlighet att ha equipe utrustningen, trivs såå bra i det och hade inte kunnat rida i något annat! Hade varit superkul att klä upp min sadel med lite rött eftersom både jag och min ponny gillar det!😍 så jag hoppas verkligen att jag vinner dessa snyggingar!😍 min brevlåda bor på Furuvägen 38 30224 i halmstad.👍

Postat av: Cornelia kähler
2015-04-16 - 16:02:30

Jag är med! Har en del erfarenhet av equipe eftersom jag är släkt med Susanne och då har jag fått möjlighet att ha equipe utrustningen, trivs såå bra i det och hade inte kunnat rida i något annat! Hade varit superkul att klä upp min sadel med lite rött eftersom både jag och min ponny gillar det!😍 så jag hoppas verkligen att jag vinner dessa snyggingar!😍 min brevlåda bor på Furuvägen 38 30224 i halmstad.👍

Postat av: Cecilia Lundberg
2015-04-16 - 19:02:19

Oj rackarns så snygga!
Jag har personligen ingen erfarenhet av Equipe, men har bara hört bra saker om deras produkter. :)
Antar att du allra minst kan postlådorna i Finland, så här kommer min adress. Strandvägen 1606, 66100 Malax, Finland. :)

URL: http://cissemiss.blogg.se/


Postat av: Erika Torrång
2015-04-16 - 19:08:37

Jag har haft två st equipesadlar. För närvarande en Emporio som är helt underbar! Jättenöjd! :) Erika Torrång - Moderna gatan 3 - 64545 Strängnäs. :)

Postat av: Johanna hansson
2015-04-16 - 19:25:43

Jag är med❤️ Jag har inte mycket erfarenhet av equipe men har kärat ner mig i det sen horseshow köpt både träns och förbygel därifrån nu och både jag och Ross gillar läder kvalitén, hade varit så kul att vinna ett par röda fina stigbyglar som ger en cool touch på outfiten🌟 min brevlåda bor på: Johanna Hansson Solallén 3 42943 särö 😘

Postat av: Nathalie Andersson
2015-04-16 - 21:03:26

Hej !
Äger själv inget från Equipe men har fått intrycket av hög kvalitet och bra anpassning. De märks att de verkligen lägger mycket på så fina produkter! Hade tänkt köpa ett par stigbyglar nyligen men tyckte inte de var värt pengarna så att få dessa hade varit guldvärt då mina verkligen suger tyvärr. Inge bra grepp. Dessutom är Equipes produkter riktigt snygga! :) hoppas..

Nathalie Andersson Hagebygatan 162 60362 Norrköping. (Osäker på vad som ska va med så tog alltihop hahah)

Postat av: Lina Sällberg
2015-04-16 - 21:33:30

Jag är med!

Equipe har fantastiskt hög läderkvalitet och en stilren och snygg design som tilltalar mig mycket. Jag har för tillfället ett par Equipeprodukter, och det är mitt favoritschabrak och min fina, enkla martingal som jag letade och letade efter och till slut hittade i Equipes monter. Skulle självklart vilja vinna dessa snygga stigbyglar, för att fullborda tävlingsoutfiten!

Min brevlåda och jag:
Lina Sällberg
Ringvägen 42
59871 Södra Vi

URL: http://sallberglina.blogg.se


Postat av: jonna ahlvik
2015-04-16 - 21:50:44

Oj jag skrev mailadressen istället för postadressen. Storgjutovägen 271 68810 ytteresse Finland är min adress ☺

Postat av: Marie Johansson
2015-04-17 - 07:43:42

Jag vill vara med och tävla.
Har ingen erfarenhet av Equipes produkter, tyvärr får jag väl säga. För de verkar ha sjukt snygga grejer! Och de här röda stigbyglarna skulle piffa upp min och Latinas annars så mörkblå vardag.
Mvh Marie Johansson, Björnstigen 5, 74496 Järlåsa

Postat av: Rebecca
2015-04-17 - 08:09:13

jag är gärna med och tävlar. Varför jag vill ha equipe stidbyglar, är för att jag har fått höra på så många håll, att kvalitén håller något otroligt bra. Sparar ihop pengar till en sadel, och då måste jag ju självklart ha ett par snygga stidbyglar ;-) tycker dessutom att jag förtjänar något gott här i livet. Jobbar 36-40 h i veckan i ett försäljningsstall och går dessutom i gymnasiet. Sådana här små lyckorus som förbättrar ens vardag kan ibland behövas ✌️
Gessievägen 124-69, 23593 Vellinge

URL: http://www.blombackastall.n.nu


Postat av: Elin Bertilsson
2015-04-17 - 09:29:37

Jag är med och tävlar! :)
Jag har bara erfarenhet av deras sadlar. Jag tycker dem är super bra, även bra passform Gillar även deras läderprodukter. Tummen upp för equipes produkter och leverantörer!!

Elin Bertilsson
Tunnlandsgatan 12
25667 Helsingborg

Postat av: Amanda högström
2015-04-17 - 11:18:02

Jag är med och tävlar :)
Tyvärr har jag ingen erfarenhet att equipesprudukter. Men tycker alla deras saker håller fin stil och som det värkar, bra kvalité. Själv vill jag ha deras sadel, bara hoppas min nya pålle också vill de 😅

Amanda Högström
Domänvägen 13
930 60 Vuollerim

Postat av: Madelene Ahlström
2015-04-17 - 11:25:15

Jag äger inte endaste lilla sak från Equipe, så att vinna ett par supersnygga stigbyglar hade ju inte varit fel! Och vinner jag inte så får jag fortsätta suckta efter ett snyggt Equipe-schabrak, vilket är nästa sak att införskaffa på min lista 😉

Min brevlåda finns här;

Transistorgatan 21
42135 Västra Frölunda

Postat av: Jenny
2015-04-17 - 11:25:40

Jag är med och deltar. Jag har inga erfarenheter av Equipe men hade gärna velat ha då jag har hört från många håll hur bra deras produkter är. Hoppas på bättre tur denna gången!
Ha det bra Erica och hälsa din fina häst ♡
/ J

URL: http://jaretegsshowjumping.blogg.se


Postat av: Michelle
2015-04-17 - 11:39:42

Jag är med och tävlar :D
När jag har hjälpt dig med din equipe utrustning så har jag älskat kvalitén! En dag ska jag skaffa mig en egen sadel! :) Stigbyglarna hade jag velat vinna, för jag ska börja rida nu igen efter Japan-resan :D
Bjärshögsgatan 82, 265 37 Åstorp

URL: http://michellehall.blogg.se


Postat av: Erica Carlsson
2015-04-17 - 11:41:59

Jag är med och tävlar! Min erfarenhet av Equipe är deras sadlar, har för tillfället två stycken och jag älskar dem! Så underbart sköna att rida i, och kvalitén är ju så lyxig! Att matcha med dessa snygga stigbyglar skulle ju inte vara helt fel ;)
Kram!

URL: http://ericasponny.blogg.se


Postat av: Anni Oveson
2015-04-17 - 11:52:36

Jag är med! :)
Anni oveson
Ysanevägen 134
294 92 Sölvesborg

Jag har haft noll erfarenhet av equipe tidigare, men nu är jag helt såld. Köpte en equipesadel till min häst för lite drygt en månad sen, och jag kommer ALDRIG rida i ngt annat märke. Förändringen var verkligen total. Från att ha haft en stressad häst som jag mest "kasat" runt på, sitter jag nu som klistrad i sadeln. Känner mig så otroligt nära hästen, och det gör verkligen skillnad även på min häst. Han är betydligt mer avslappnad, och sadeln ligger blixtstilla.
Har köpt matchande förbygel och träns, och nu väntar jag även på en sadelgjord. Jag kan varmt rekommendera equipe till ALLA jag känner! Och jag längtar tills hösten då jag ska prova ut ännu en sadel till min unghäst :)

Postat av: Caroline Lundkvist
2015-04-17 - 11:59:07

Jag är med och deltar!
Jag hade bara equipe produkter förut till mina hästar, var alltid nöjd med kvalitén och servicen! För 5 år sedan var hästarna tvungna att säljas men nu har jag en fantastisk mörk herre och håller faktiskt på och sparar undan pengar till en ny equipe sadel till honom!
Att då ha ett par röda stigbyglar från equipe skulle vara en enorm motivation att att kunna lägga undan mycket mer och få ihop dom sista slantarna!

Vallagårdsväg 6
74693 Bålsta

URL: http://enryttaresvardag.se


Postat av: Julia Hjertberg
2015-04-17 - 12:31:51

Jag är med, jag har ingen erfarenhet av equipe men jag skulle gärna vilja vinna ett par och prova. Det hade varit jätteroligt. Jag har hört att det är ett jättebra märke och då vill jag gärna prova 😊

Postat av: Maria
2015-04-17 - 12:35:58

Jag är med! Jag vill väldigt gärna vinna för Equipe verkar ha så bra och prisvärda produkter. Och att äga något från equipe är ju inte helt fel ;) Men tyvärr har jag just nu inte råd med Equipes saker.
Unnaryds Hässlehult 202 31083 Unnaryd

Postat av: Jenny Wikström Jonsson
2015-04-17 - 12:39:05

Jag är med och tävlar. Jag tycker att equipe har bara fina produkter med kvalité, har bara bra erfarenheter av dem grejer jag har. Stigbyglarna skulle vara ett perfekt tillskott till min röda tävlingsoutfit som då skulle vara komplett!
Svarttorp Norrgård 1 561 96 lekeryd

URL: http://nattstad.se/jennywjonsson


Postat av: Sophie
2015-04-17 - 15:11:21

Jag äger själv ingenting från Equipe, men har testat deras sadlar genom en kompis och de är rena drömmen! Jag kan inte tänka mig att stigbyglarna skulle vara sämre :) sen skulle det ju tjäna som en liten sporre att spara ihop pengar till en begagnad Equipe-sadel i framtiden... Man måste ju matcha :)

Sophie Thorstenson
Runslingan 2C
22477 Lund

URL: http://sophieth.blogg.se/


Postat av: Linnea Strömberg
2015-04-17 - 16:51:26

Jag har inget ifrån Equipe, men hade varit superroligt att testa något. har hört att de är jättebra 😀 stigbyglarna skulle passa super till min svarta ponny.
Tjärby 13 312 91 laholm

Postat av: Stina Lillemose
2015-04-17 - 20:35:14

1. Jag är med i tävlingen .

2. Har endast erfarenhet av deras träns som håller hög kvalitet, och även ridit i min kompis equipesadel som är fantastiskt!

3. Edenberga 529
312 95 Laholm

URL: http://stinalillemose.blogspot.se


Postat av: Sophie
2015-04-17 - 20:49:16

Jag äger själv ingenting från Equipe, men har testat deras sadlar genom en kompis och de är rena drömmen! Jag kan inte tänka mig att stigbyglarna skulle vara sämre :) sen skulle det ju tjäna som en liten sporre att spara ihop pengar till en begagnad Equipe-sadel i framtiden... Man måste ju matcha :)

Sophie Thorstenson
Runslingan 2C
22477 Lund

URL: http://sophieth.blogg.se/


Postat av: Therese Sandberg
2015-04-17 - 21:06:53

Då jag equipes produkter i framtiden vill ha, passar en tävling för min plånbok väldigt bra.
Stigbyglar i rött med mina svarta ridstövlar i, kan det mycket bättre bli?
Snygg utrustning och kvalitativa saker ni har, så kan jag och "Harry" mer equipegrejer önska till framtida födelsedar!

Therese Sandberg
Tomsatorp 1
33021 Reftele

URL: http://theresesandberg.blogg.se


Postat av: Sandra
2015-04-17 - 21:46:31

Det bästa jag har testat hittills från equipe är deras schabrak. Jag har flera olika märken. Men det finns inget annat som ligger så stilla under sadeln, och när man drar upp det i kanalen innan ridning, ligger det exakt lika bra efter ett träningspass. Mkt bra för att ge manken frihet!

Sandra Lönnqvist
Eskilstorp 8
33010 Bredaryd

Postat av: Sandra
2015-04-17 - 21:48:35

Det bästa jag har testat hittills från equipe är deras schabrak. Jag har flera olika märken. Men det finns inget annat som ligger så stilla under sadeln, och när man drar upp det i kanalen innan ridning, ligger det exakt lika bra efter ett träningspass. Mkt bra för att ge manken frihet!

Sandra Lönnqvist
Eskilstorp 8
33010 Bredaryd

Postat av: Isabella von Schrowe
2015-04-17 - 22:53:27

Jag vill gärna vara med och tävla!
Jag äger inte heller någonting från Equipe, var inte så bekant med märket alls faktiskt fram till detta året. Besökte nämligen er monter i Göteborg! Ni verkar ha ett bra tänkt, saftiga priser men vad jag har hört så ska det vara värt det med tanke på kvalitén!
Sen hade ju varken jag eller Cash Flow klagat på ny utrusning. Hade varit rätt snyggt med röda stigbyglar till min kavaj istället för blåa softup haha!

Hökvägen 21
23932 Skanör

Postat av: Carl Eriksson 😀
2015-04-19 - 19:47:29

Jag tycker väldigt mycket om Equipe speciellt deras sadlar och schabrak, skulle vilja vinna dom här för dom är supersnygga 😀

Vänersborgsvägen 95 44192 Alingsås

Telefonnummer:0730373450

Postat av: Emilia
2015-04-19 - 19:47:33

Är med

Postat av: maliin
2015-04-19 - 20:20:02

Jag är med :) jag har ingen egen erfarenhet av equipe utan endast hört att de har super bra kvalité på läder,träns osv.
Skulle vara sjukt kul att få ha ett par stigbyglar som sticker ut lite,de är ju verkligen as snygga!
Karlhovbergsgatan 49 e
63354 eskilstuna

Postat av: Elin
2015-04-19 - 20:23:20

Finns det något bättre än Equipes produkter? Har haft min Equipesadel i snart 10 år och är fortfarande lika kär i den som jag blev efter första ridpasset med den.

Elin Nyholm
Korsåkersvägen 69
22650 Lund

Postat av: Ebba
2015-04-19 - 20:28:10

Jag vill sååå gärna vinna!
Tycker equipe har såå fina grejor! Älskar verkligen schabraken😍, vinner jag kommer jag att ha stigbyglarna på "min" vita häst, han kommer bliii så fin! Hoppas verkligen att turen är på min sida ikväll <3

Halmstad ramgränd 7c 30271

Telefon:0734170915

Postat av: Emelie
2015-04-19 - 20:35:54

Aldrig testat equipes produkter faktiskt, därför vore det extra roligt att få göra det! De ser himla fina ut faktiskt :)

Emelie Åkvist
Illerås 31
33292 gislaved :)

URL: http://eaq.blogg.se


Postat av: Ebba
2015-04-19 - 21:04:31

Jag vill sååå gärna vinna!
Tycker equipe har såå fina grejor! Älskar verkligen schabraken😍, vinner jag kommer jag att ha stigbyglarna på "min" vita häst, han kommer bliii så fin! Hoppas verkligen att turen är på min sida ikväll <3

Halmstad ramgränd 7c 30271

Telefon:0734170915


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: