Det känns så bra!!


 
 
Idag var det hårdtrim i ridhuset inför kommande 3 klasser vi ska rida i helgen. Jag byggde fram en skirbra bana rent ut sagt, ska rita upp den i morgon tillsammans med filmklippet, sitter på jobbet nu. Igår trimmade vi med bommar och små hinder, Cassador va ett rent helvete då han fick en ofrivillig vila i söndags då jag jobbade hela dagen. Jag la nog 150 volter och gjorde halt 50 gånger, mer eller lite mindre, men jag gav inte upp. Jag kämpade med all kraft jag hade, både jag och Cassador va genomblöta. I slutet, efter en timma, viskade jag i Cassadors öra, "Nu gör vi detta en gång till i båda varven, lugnt och sansat, sen slutar vi". Både han och jag levererade och ni ska veta hur mycket svettiga pussar vi delade sen. 
 
Efter idag så känns det helt fantastiskt bra och nu jäkla ska jag rida som jag gjorde idag!!! Svintaggad!!! 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: