Trött och sleten ;)


 
 
Men vad mycket jag har fått gjort idag :) Mockat, städat ur släpet, packat in alla saker (hua vad mycket hästgrejer man har), ridit Razzia, lunchat med kompis, fotograferat massa equipeprodukter (kommer bilder snart), köpt hovslagarsaker så jag kan lära mig att inte va beroende av en hovslagare. Men mest gjorde jag det för att Cassador måste få på sig skor bums!! Han är så öm stackaren och jag ser hur ont han har. Han får inte gå fler dagar så detta ska Ica fixa. Självklart med hjälp av en som har license men han har så dålig rygg så kan bara visa <3 Det räcker för mig, då kan jag lära mig och sko mina egna hästar sen :D 
 
 
 
Equipe-utrustning på <3 Razzia var så duktig idag :)
 
 


Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol
2014-09-28 - 22:22:47

Åh så fin hääst! :D

Svar: Tack :)
Ica

URL: http://skogsrusset.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: