Står stadigt igen


 
Då har jag landat i Köpenhamn och sitter nu och väntar på ett tåg som ska ta mig hem till Halmstad. Idag är det en spännande dag för många, VM-final och jag har bara kunnat följa resultat på nätet. Kass spansk Tv som inte kan visa ett VM i hoppning när de till och med har med egen ryttare. Så nej, vi ska inte klaga på Svt längre ;) Svtplay funkar heller inte utomlands då man inte betalar radio och Tv avgift. Men men, inte hänga läpp över det, för idag ska jag även göra en liten utflykt direkt när jag kommer hem. Håll nu tummarna för jag tror ni alla hade gillat det. :)
 
Ni har blivit så tysta, ingen som är nyfiken?! :) 
 
 
Denna utsikt hade jag när planet lyfte i morse.
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-09-07 - 14:02:03

Nytt stall till Cassador på g? :)

Svar: ;-) <3 vi får se..
Ica

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: Stella
2014-09-07 - 20:11:54

Jag är nyfiken!! :D

Svar: Hihi, jag med ^^ <3
Ica

URL: http://wecandoittogether.blogg.se


Postat av: nicole
2014-09-07 - 20:36:34

Du kanske ska byta jobb? Börja jobba med hästar på heltid? Eller så har du hittat en gård? :D Vad det än är så låter det iaf som något positivt och det är du värd alla gånger :) Och du bara fortsätt kämpa med cassador, han vill ha dig på ryggen och ingen annan! Det syns lång väg vilket team ni är även om jag numera bara ser bilder och filmer... Stor kram <3

Svar: Tack fina underbara vän för dina ord <3 mycket är en dröm som du skriver men kanske även en framtid :) Vi får se vad allt utvecklas till :) kramar <3
Ica

Postat av: Gitta
2014-09-07 - 20:37:54

Så nyfiken att jag spricker 😉😉 Berätta 😄 / Gitta


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: