Lite mer av mig..


 
 
Ni som lusläser min blogg vet att jag är en riktig dagdrömmare och har världens fantasi som snurrar runt i huvudet. Men det är inte bara oseriösa saker som bubblar i huvudet på mig, jag tänker mycket på dagen, morgondagen, framtiden och allt i min omgivning. Jag tänker konstant, och just nu har jag ett perfekt jobb som låter mig leva i denna värld. Egentligen skulle jag ha en till blogg där jag enbart skriver, skriver och skriver ner allt i mitt huvud. Men jag skulle inte orka med att driva två bloggar, så jag har länge tänkt att utveckla denna blogg med lite mer djupa texten. Det kommer att vara mycket hästrelaterat och mycket som rör sig i denna värld, men även annat också. Jag hoppas att ni kommer att gilla det, för jag själv tycker min blogg behöver lite mer liv, lite mer av mig, lite mer deep feelings and thoughts. 
 
 
 
  You can never ever change me from who I'm,
I was born this way.
 
 
Idag åkte jag runt och sjöng "Hallelujah" på jobbet, fråga mig inte varför men 
den hittade mig och jag sjöng, visslade och nynnade. Den gjorde mig så otroligt glad.
 
 
Här kan ni se ett utav de bästa Hallelujah-moments <3
 
 
 


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2014-09-11 - 08:35:24

sv; ja absolut! Skicka bilderna du vill ha i headern till [email protected] så fixar jag ihop något när jag har tid =)

URL: http://neapocalypse.blogg.se


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2014-09-11 - 08:36:33

sv; och jo, jag kan såklart fixa design åt dig men jag gör inga egna designer så isåfall tar jag en design som redan finns och fixar den snygg liksom =)

URL: http://neapocalypse.blogg.se


Postat av: Johana Duggin
2014-09-11 - 09:37:09

fin blogg :D

URL: http://duggin.blogg.se/


Postat av: MalinKalin
2014-09-11 - 12:26:27

Ja det kan ju vara kul att lära känna dej mer liksom :) Ska du på Sthlm horse show förresten eller vad det heter nu för tiden? :P

Svar: Jag vet inte, kanske om equipe åker upp. Vi får se ;D ska du??
Ica

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: