Jag kan om jag vill..


 
 
"Don't look back at the darkness and sad things and try to make it work, look infront of you. The future and all the beautiful things you can do and all the experience you make to change it. I did one thing today, that would change our life, I will belive so..."
 
 
Kan någon gissa vad jag har gjort?? Publicerar kommentarerna ikväll så ni som vill gissa får en ärlig chans ;) 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2014-09-05 - 16:20:22

Nu blir jag nyfiken, svårt!!
Ska du och C flytta någonstans kanske?
Njae, nä inte det hrmmm
Jag får vänta och läsa=)) Kram kram

Postat av: Emmie
2014-09-06 - 01:02:16

Hej! Vet du någon som har en ponny som letar efter en medryttare eller kanske vill ha lite hjälp? :) ( någonstans runt Halmstad )

Svar: Hej! <3 Tyvärr inte :/
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: