Första galopp på länge..


 
 
Först red jag och Maja ut i skogen med varsin häst, sen åkte jag till mitt stall och red ut i skogen med en kompis från jobbet, hon har häst bara en bit från mig nu. Vi möttes vid travbanan och där skrittade vi först ett varv och sedan travade vi och när allt kändes bra satte vi igång med en galopp. Cassador drog iväg i början men jobbade med väldigt mycket ben och väldigt snabbt slappande han faktsikt av, aldrig hela tiden till 100% men det var verkligen stor skillnad, så det va riktigt skönt. 
 
 
Jag tror inte Corvskruttan saknad Cassador... ;) hehe
 
 
 
 


Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv
2014-09-29 - 15:48:19

Gillar nya bloggdesignen skarpt! Skönt att det börjar kännas bättre med Cassador igen.

Svar: Tack, vad glad jag blir :) Ja jag tycker dem passar in nu och är riktigt läcker :) Tack för dina varma ord.
Ica

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Anna
2014-09-29 - 22:23:14

Åh vilken fin, höstig, inspirerande, proffsig design du skaffat dig!!! :D <3

Svar: Åh Tack :) Det är en grymt duktig tjej som hjälpt mig med den, hennes bloggadress hittar du på headern :)
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: