För bra helt enkelt..


 
 
Kan man ha det för bra på sin semester?? Underbar familj som jag besöker, barnen är världens goaste, vädret är varmt och soligt och matupplevelserna är amazing!! Jag går upp när jag vaknar, mellan 07.45-08.15. Springer en runda, sedan blir det simning i poolen efter det och sedan frukost. Mitt på dagen utflykt och sedan poolhäng på eftermiddagen. Jag undviker att bli bränd, har fått färg men är rädd om huden och ser inte det roliga att bli bränd om man kan undvika det. På kvällen lagar vi mat, dricker drinkar, nattar barnen innan det blir mys vid poolen eller ett dopp. Sängdags mellan 23.00-24.00. Perfekta dagar helt enkelt. I morgon blir det vattenland, älskar att åka massa rutschkana och leka i vatten ;)
 
 
Har ni det bra hemma?! <3
 
 
 
 
 
 


Postat av: emelie
2014-09-02 - 09:15:33

Låter helt underbart ju!!!
Är du hos en familj som du känner sen tidigare eller :S?
Jag själv har det ganska gött jag med, är sjukskriven efter operation men det är inget som jag mår dåligt av...känns bara som en förlängning av min semester:)
Dessutom har jag tagit beslut om att köpa häst igen (äntligen) och det får mitt dystra inre att spritta av glädje!
ha en fortsatt trevlig semester nu :*

URL: http://komkoma.blogg.se


Postat av: emelie
2014-09-02 - 09:16:24

Låter helt underbart ju!!!
Är du hos en familj som du känner sen tidigare eller :S?
Jag själv har det ganska gött jag med, är sjukskriven efter operation men det är inget som jag mår dåligt av...känns bara som en förlängning av min semester:)
Dessutom har jag tagit beslut om att köpa häst igen (äntligen) och det får mitt dystra inre att spritta av glädje!
ha en fortsatt trevlig semester nu :*

Svar: Åå va roligt och spännande :) du kommer inte ångra dig ;) Familjen känner jag.sedan något år Tillbaka. Känner mamman och passat barnen några gånger :) Krya på dig och lycka till med hästletandet. Kram
Ica

URL: http://komkoma.blogg.se


Postat av: MalinKalin
2014-09-02 - 14:56:42

Jag har det helt okej fast jag är lite avis på dej ;) Söt du är i fräknar :)

Svar: Hihi, tack söta du ;)
Ica

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: Mamsen
2014-09-03 - 11:09:19

Härlig💕 semester verkligen. Njuuuuuut i fulla drag, men det hör du ju 😜kramis från oss alla.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: