Fix och trix :D


 
 
Försöker lägga alla pusselbitarna på plats... det löser sig nog :) Nu vill jag bara få hem två små söta troll, tänk om Corvis hade varit lika kär i Cassador som Razzia är, tänk så smidigt det hade varit och roligt för alla. Men icke, hon gillar bara människor och någon enstaka fyrbent men dem är sällsynta ;)
 
I morgon ska jag iväg och rida tidigt, weeeiii. Fina och bästa Coshair ska trimmas igenom inför tävling på torsdag, jag får äran att göra det :D Sen ska jag fixa med blommorna i stallet, åka iväg och köpa nya och fixa och trixa :) Det nalkas tävling på HFK, blir ingen tävling för mig men jag ser mer fram emot att hoppa lite pay and jump i höst, först och främst med Razzia.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: