Det blir inte alltid som man tänkt sig ;)


 
Haha, jag förvånar ju aldrig mig själv med att jag försöker planera och göra lite nyttiga saker men vaknar upp och orkar ingenting. Men det är väl egentligen inte så konstigt, sov inte många timmar under lördagnatten när jag skulle med flyget tidigt. Igår hann jag massa ärenden, fixade lite saker inför bröllopet, jag ska ju göra min vän brudenSara, hennes bukett. Ska bli otroligt spännande, inte alls nervös :) Den ska ju ändå vara i fokus för 70 personer så den måste ju se riktigt läcker ut. Jag bestämde mig även igår för vilken klänning som ska följa med på fredag, haft riktigt svårt med att välja vilken utav 3 stycken som jag köpte nere i Spanien, men på lördag får ni se vilken det blev. Superläcker, min färg och en enkel klänning.
 
Jag har under alla dessa 10 år varit ett Idol-fan. Jag har inte följt Idol till 100% men när jag bodde i USA försökte jag kolla på nätet så mycket som jag hann med. Jag har haft mina favoriter under åren som gått, inte många har tagit sig till final och när jag tänker efter har nog ingen vunnit heller. Darin är en storfavorit, han var verkligen en oslipad diamant och det är roligt att följa den lilla oskyldiga individen på en magisk resa och som senare blommar ut som en stor stjärna, men fortfarande fötterna på jorden. Jag har nu hunnit ikapp mig med Idol medans jag var i Spanien, alla auditions har jag sett och ska nu titta på första riktiga slutaditions. Har ni någon favorit så här långt?? =)
 
 
 
Det var skönt att få vila ut idag, ta det lugnt och ta tag i livet i morgon.
Då blir det löpning och lite annat roligt.
 
 
 Källa, HÄR
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-09-09 - 19:37:10

Jag har faktiskt inte sett ett enda avsnitt i år :P

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: